Een topic om leuke en handige apps voor je telefoon te bespreken. Dus heb je nog een leuke tip of zoek je ook een app? Plaats het hier.
Voor spelletjes is er een apart topic: Mobiele gametopic
Een topic om leuke en handige apps voor je telefoon te bespreken. Dus heb je nog een leuke tip of zoek je ook een app? Plaats het hier.
Voor spelletjes is er een apart topic: Mobiele gametopic
Wat is de leukste/beste agenda voor je telefoon?
Tip: Stocard! Hier kan je al je klantenkaarten, bonuskaarten, airmiles kaarten etc in opslaan, zodat je ze altijd bij je hebt
Goeie tip! Klantenkaarten vergeet ik altijd, ik ga er eens naar kijken.
Beetje soortgelijk: ScanBizCards, in plaats van klantenkaarten kun je hiermee visitekaartjes opslaan. Scheelt zo veel rommel! \
Verder vind ik ‘blokje om’ een aanrader. Op basis van de plaats waar je bent en de afstand die je wil lopen maakt de app een wandelroute voor je.
Countdown: om dagen af te tellen naar een event oid, je kan ze dan als widget plaatsen ook.
Preview: om je instagram posts mee te plannen, of zien hoe je feed eruit komt te zien en je ka-n alvast bijschrift en hashtags opslaan.
Timehop: al je posts van die dag op elk afgelopen jaar terug zien van Facebook, Twitter, Instagram etc.
Is blokje om voor iPhone? Want ik kan hem niet vinden
Ik heb een iPhone idd, en als ik in de appstore zoek op ‘blokje om’ dan zie ik hem ook gewoon staan (maar ik heb hem wel geïnstalleerd, weet niet of dat nog verschil maakt, misschien is hij niet meer beschikbaar?)
Denk dat ie dan niet voor Android is helaas! Oh zie net dat het overkomt alsof ik een iPhone heb, maar heb dus Android hahah
Klippa om al je bonnetjes te bewaren! Echt super handig voor de chaoten onde ons.
Oh haha, ja geen idee, misschien idd niet voor androïd dan.
•Moment: een app die meet hoe lang je al op je telefoon zit. Vooral heel confronterend maar wel handig als je in kaart wil brengen hoeveel tijd je per dag op je telefoon zit. Het heeft mij wel geholpen om minder op m’n telefoon te zitten omdat ik me er meer bewust van ben
•Clue: app om menstruatiecyclus bij te houden
Headspace, meditatie app.
Migraine buddy: om bij te houden wanneer en hoe lang je hoofdpijn/migraine aanvallen duren, en ook eventuele triggers op te sporen.
GymLife: om workout schema’s mee te maken en zo te zien welke spieren je traint.
SkinVision: vooral voor de semi-hypochonders onder ons. Je kan hiermee fotos maken van moedervlekken en aan de hand van vragen geeft de app aan of het verstandig is om er naar te laten kijken.
Die skinvision app is super onbetrouwbaar
Over die SkinVision, echt betrouwbaar is die app niet volgens mij . 2keer een foto gemaakt van dezelfde moedervlek (2 minuten na elkaar) en de ene keer was het hoog risico en daarna laag risico. Dus als je moedervlek veranderd ofzo dan gewoon naar huisarts gaan of als je het om andere reden niet vertrouwd.
Stond een paar dagen geleden zelfs een stuk over op nu.nl, dat de beroepsvereniging voor dermatologen de app niet betrouwbaar vond.
Hahaha O oeps, vergeet skinvision dan maar
Ik vind my water wel fijn. Ik drink meestal niet genoeg water op een dag maar met deze app haal ik mn doel bijna elke dag!
Maya: menstruatiekalender
Pinterest: spreekt voor zich;)
wiebetaaltwat: om met een groep je uitgaves bij te houden
Wunderlist: lijstjesapp