Lego

Waszak en kussensloop met elastiekje. Daarna even uitspreiden over een handdoek en laten drogen.

Maak elk jaar de Lego van school zo schoon

1 like

De Lego die ik iemand cadeau had gedaan (flower bouquet) viel in de smaak dus ik ben helemaal enthousiast om in de toekomst nog sets cadeau te doen!

2 likes

Ik heb mijn eerste Lego-set ooit gekocht (voor mezelf)! Deze set vind ik zo leuk en ik heb de serie zo vaak gekeken. En ik had nog een bon van Bol dus nu werd 'ie maar 6€. Ik ben zo benieuwd hoe het bevalt. :smiley:

9 likes

Ik twijfel al zo lang over deze set! Ik vond Friends echt fantastisch, maar ik twijfel of ik deze wel leuk vind om zo neer te zetten nadat ie klaar is… Het bouwen is vast wel heel leuk!! Veel plezier, post je foto’s als ie klaar is?

1 like

Doe ik zeker!

Wij hebben ook nog niet echt een plek om e.e.a. neer te zetten dus ik begin bewust met een wat kleinere set.
De appartementen vind ik ook gaaf, maar die is wel heel prijzig en groot.

Ik kan echt niet wachten tot het maandag is, dan wordt de set maar moet ik helaas gewoon weer werken. :sweat_smile:

1 like

Leuk, veel plezier met bouwen! Fijn dat hij nog maar €6 was haha. Ik vind het bouwen van Lego het leukste, als het af is verdwijnt het naar de zolder :laughing:

1 like

Zelfde, maar gelukkig is het best goed te verkopen!

Same here! Ik heb de Friends appartementen set gekregen en die was superleuk om te maken, maar daarna staat het er maar. Ik heb 'm uit elkaar gehaald en ga alles op marktplaats zetten denk ik.

1 like

Ik wil hem misschien wel overnemen! Mocht je hem willen verkopen, zou je dan een pb willen sturen met je prijs? :innocent: