We hebben eerste kerstdag goed besteed en zijn eindelijk begonnen aan de Winnie de Poeh set die ik al een maandje in huis heb. Hij wordt zo leuk!!
Aaaah ik was deze even vergeten (ik wilde hem wel bestellen, maar voor de grootte van de set vond ik hem wel prijzig), maar wel heel leuk zeg!
Ik heb deze ook!
Die details zijn zo leuk!
Ik heb hem voor m’n verjaardag gekregen, maar hij was idd wel prijzig. Hoop dat ik ooit kindjes krijg die ermee kunnen spelen, maar voor nu vind ik hem ook heel leuk om naar te kijken.
We hebben hem vandaag af gemaakt:
Ik ben net aan deze begonnen, het begin van een hele straat hopelijk mooi project voor de kerstvakantie
Oh, ik vind deze zo mooi!
Oh wauw!
Die gaat op de lijst!
Ik heb deze voor kerst gekregen, ben echt benieuwd. Nu al aan het bedenken waar ik hem wil zetten. Het boeket staat op de wc
Ik zie dit topic nu pas, ik had ook het bouquet setje gekocht. Leuk om te zien dat volgend jaar zonnebloemen bij komen, die ga ik dan zeker halen en erbij voegen.
Voor nu heb ik er tussen extra droogbloemetjes erbij gezet.
Ik ga nu aan Baby Yoda beginnen, al ben ik best een beetje geïntimideerd door de mega handleiding hahaha. Heb nog nooit iets met Lego gedaan maar kreeg deze laatst cadeau, ben heel benieuwd!
Tot een paar dagen geleden had ik niet echt iets met Lego. Mijn man en zwager zijn er gek op; kunnen er uren samen over kletsen en gaan voor hun plezier naar een Lego winkel in Utrecht.
Nu is mijn dochter in de herfstvakantie aangestoken met het virus; zij is helemaal gek van Lego Friends en heeft al enkele kleinere setjes. De afgelopen dagen heb ik daar veel met haar mee gespeeld, en bij mij is er nu ook geklikt of zo? Wat is Lego leuk! Mijn man vindt het fantastisch, ik ben een Lego-n00b dus hij kan me alles uitleggen, en op sites als BrickLink heb ik ook al veel info gevonden.
Voor nu vind ik vooral Lego Friends leuk omdat de sets van mijn dochter mij qua onderwerp aanspreken (bakkerij / ijsjeskraam / etc). Vind het echt een leuke nieuwe hobby en het is gaaf dat mijn man, dochter en ik nu nog iets gezamenlijks hebben.
Met deze ben ik ook al maanden bezig haha, ik denk dat ik net zover ben als jij (of misschien één fase verder). Ik vind de set heel tof maar hiervoor heb ik deze set gemaakt en dan gaan bepaalde dingen me wel een beetje tegenstaan (omdat het veel van hetzelfde is).
Haha omg al maanden ja ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind juist gebouwen het allerleukste om te bouwen, dus ik krijg er geen genoeg van haha!
Ik heb net een side table op marktplaats gekocht, die zet ik achter de bank zodat ik de straat er straks op neer kan zetten
Ben trouwens net klaar met deel 3 van 6
Oeh, gaaf. Wil je een update geven? Deze wil ik zo graag!
Ik ga nu aan de slag met de paradijsvogel plant. Zo leuk om te doen
Yes! Heb gister deel 1 van 8 gedaan, maar dat is echt een heel basic vorm waar je nog niks leuks aan ziet dus daar heb ik nog geen foto van gepost haha. Als het goed is begin je bij deel 2 een stukje van z’n jasje te zien, dus zal daar een foto van posten vind het tot nu toe wel echt veel leuker dan ik had gedacht! Al moet ik soms wel opletten dat ik niet per ongeluk van die kleine stukjes er andersom in duw
Als jullie Lego via Marktplaats kopen, hoe reinigen jullie dat dan?
Ik heb voor mijn dochter wat Lego Friends overgenomen voor een spotprijs, maar ik vind het toch fijn als het gereinigd wordt voor het in gebruik wordt genomen. Ik las iets over kussenslopen in de wasmachine, met daarin de Lego. Hebben jullie daar goede ervaringen mee? Ik overweeg zelf om het in een waszak te doen met rits.
Ik heb oude lego van mezelf van vroeger inderdaad zo opgefrist en dat ging prima!