Leenbakker/action huis

Voor al je lelijke vondsten van een typisch leen bakker, standaard ikea of action of ander interieur stroming.

Als aftrap:
Het welbekende bordje in huis:

8 likes

Wat is er mis met Ikea? :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

7 likes

Niks! Heb genoeg ikea staan.
Maar soms heb je van die dingen, die waar ze ook vandaan komen, zo standaard en lelijk zijn dat ze een eigen topic verdienen

Deze kloteletters met Home, echt zeker 10 huizen in mn straat hebben dit voor hun raam kots

12 likes

Verschrikkelijk

25 likes

Ik word hier echt druk van in m’n hoofd
!:exploding_head:

4 likes

Er is ook een hele Facebook-pagina aan gewijd. Jammer genoeg is er al jaren niets meer aan toegevoegd: https://www.facebook.com/metjeleenbakkerhuis/

Wat vreselijk druk. Ik zou dit absoluut niet in mijn huis willen

Dit hebben mensen? Meine gutte :sob:

Hoe groot zou dit topic worden als men zijn (haar) eigen leenbakker- enactionitems zou posten? :stuck_out_tongue:

een “leenbakker/actionbiechttopic zonder omg-reacties”?

“biecht je leenbakkerhuis zonder omg-reacties”

14 likes

Ik heb “life is what we make of it” op mijn oude, witte nachtkastje geplakt. In 2 delen :joy:

1 like

Dit vind ik dan wel weer een toffe(re) variant van die trap… minder standaard.

(Zit ook in Mn positieve plaatjes boekje :sweat_smile:)

8 likes

Dit vind ik dan wel weer cool. Ombrestijl.

18 likes

ik heb er 0 :sob:

2 likes

Dit is een voorbeeldje uit een random xenos folder… wat is toch die obsessie met boeddha beelden?!

10 likes

Geen idee of dit ook erg leenbakkeresque is maar ik houd wel veel van schapenhuidjes :heart:

7 likes

Ik heb een grijze hoekbank :hushed:

2 likes

Laf mijn grijze hoekbank #noshame

3 likes

In mijn huis te vinden: Grijze hoekbank, nog een paar rosegouden spullen als overblijfsel van wst ik een paar jaar geleden leuk vond en een zilveren draadfruitschaal.

Omg was het wat je zelf hebt?? Ik dacht wat je zelf Leenbakker vindt :joy:

1 like