Laat hier je bureaublad zien (telefoon/pc)

Misschien moet ik dat ook eens doen als ik iets belangrijks moet onthouden, wie weet helpt het ook bij mij haha!

1 like

Het helpt echt! Ik heb inmiddels een diploma, dus das garant bewijs. :sunglasses:

2 likes

7 likes

Enigzins gerelateerd aan dit topic: Samsung gebruikers, waar kopen jullie hoesjes voor je telefoon? Ik heb het gevoel dat er voor iPhones zóveel leuke hoesjes te verkrijgen zijn, maar voor Samsung een heel stuk minder :frown:

Ik vind de app Spectacle echt heel erg handig trouwens! Dat is dat brilletje dat je rechtsbovenaan ziet. Je kan daarmee heel snel schermen minimaliseren en verdelen over je scherm. Ik doe dan bijv. mijn browser links en Word rechts, als ik aan het werk ben o.i.d.

3 likes

Zou je misschien de afbeelding kunnen posten? Vind hem echt heeel mooi

1 like

Yes! Het is een standaard Apple-achtergrond trouwens. Maar heb hem hier gevonden in HD:

Ik had op mijn android telefoon op het beginscherm mijn naam en telefoonnummer van mn moeder voor als iemand mn telefoon vond. Kan dat ook bij iPhone?

Oeh deze heb ik nu ook. Als iemand meer van dit soort wallpapers weet dan lees ik het graag.

1 like

Ja via ‘Gezondheid’ heb ik dat ingesteld!

1 like

Etsy!

1 like

Jullie hebben me gemotiveerd om ook weer op kleur te sorteren!

1 like

4 likes

Ik wil ook mapjes…hoe geef ik een naam aan een mapje zoals " gezondheid". Ik heb een samsung.

Als je de map hebt gemaakt en open hebt staan dan kan je daar bovenin een naam eraan geven!

Daar boven dus

1 like

4 likes

6 likes

Ik vind dit een heel mooie afbeelding, heeft 'ie een naam of weet je wie dit heeft gemaakt?

Stev’nn Hall is de kunstenaar!

1 like

3 likes