Laat hier je bureaublad zien (telefoon/pc)

Vergrendelknop en volumeknop indrukken ? Hangt van Fabrikant af, dus kan + of - zijn.

Misschien een toepasselijke vraag voor hier. Ben van Samsung nu weer terug bij IPhone. Weet iemand heer of het mogelijk is bij Apple om net zoals bij Android een soort van voorvertoningen van je agenda op ke beginscherm te plaatsen?

Achtergrond van m’n macbook

14 likes

ik vind apps kijken bij anderen echt leuk haha, komen leuke apps voorbij. Kom zelf niet verder dan insta whatsapp en fb want m’n geheugen is al-tijd vol :frowning:

1 like

Oh en mijn bureaublad

Hotline bling jwz part II

9 likes

Foto van vakantie van 2 jaar geleden. Wordt er al twee jaar lang vrolijk van en juist in de winter geeft het me een goed gevoel :sunny:

1 like

De eend in het midden is mn forumicoontje

10 likes

Hiervoor moet je helemaal naar links swipen. Dan staat helemaal onderin een knopje met wijzigen. Daar kun je o.a. je agenda toevoegen! Hij staat dan niet zozeer op je beginscherm, maar op een aparte pagina.

1 like

Deze is van mijn vergrendelscherm (volgens mijn telefoon is het altijd 30 graden)

2 likes

Vind die snelkoppelingen zo lillek

4 likes

Mooie achtergrond!

1 like

Weg

8 likes

3 likes

Herkenbaar. :smiley: Dit had zo mijn bureaublad kunnen zijn.

Ik voelde me super geinfluenced door degene die hier alles op kleur had staan, nu ben ik zielsgelukkig elke keer als ik het zie. :grin:

8 likes

Mijn achtergrond op m’n mobiel.

2 likes

2 likes

Ik ben werkelijkwaar het saaiste mens ever qua laptop achtergrond. Op mijn gsm ook al 8 jaar dezelfde, nooit veranderd ook al ben ik meermaals van telefoon veranderd. Hij bevalt me gewoon prima :sweat_smile:

5 likes

Niks saai aan! Je doet het juist slim zo of gebruik je dat in het midden niet meer?

1 like

‘Helaas’ was dit een reminder vanuit studie/tentamen, die inmiddels linksom en rechtsom in m’n hoofd gestampt zit. Niet veranderd sindsdien. Voorheen was het inderdaad het midden dat gebruikt werd voor stampzaken betreffende studie, zodat ik ook continu studiestof zag ipv alleen het EGF en youtube :sweat_smile:

3 likes