Dit nummer is zo catchy, omg. Ik vind Minho’s stukjes een beetje cringe haha
Wooow heel veel liedjes zijn van Spotify verwijderd!
Wow, wat raar! Ik merkte vandaag ook dat het account van JBJ (een tijdelijke groep uit pd101) overgenomen was door een Nederlande band ofzo? en vanochtend stonden de oude liedjes er nog op maar nu niet meer
En heb even gecheckt en een paar artiesten kan ik wel (weer) zien en enkele niet, hmm
Alles wat door KakaoM wordt uitgegeven is nu van Spotify gehaald. JBJ is toch al 3 jaar niet meer actief?
Ja maar dan nog was ik een beetje verbaasd om ineens een Nederlands nummer op hun account te zien en deze comment, haha
Hahaha had ik m’n cd’s nog maar 🥲
Ik vind het vooral stom dat ik straks alles weer aan mijn lijst moet toevoegen en dan al die nugu’s moet opzoeken
Ugh wat stom, ik luister nu vet veel naar Mamamoo, maar daar is ook een deel van verwijderd.
Noooooooooooooooooo…
Pfff sommige artiesten staan er weer op, maar niet hier in Europa. Ben echt pissig dat ik mijn Spotifylijst straks helemaal opnieuw moet maken
Mn dreamcatcher album (
Ik vind het zo leuk dat Brave Girls viral gaan. Yujeong is echt me fave!
Ik kende de groep niet echt maar Yujeong’s lach maakt alles beter.
Alle Kakao M liedjes staan er weer op!
Ik luister weer alle SHINee liedjes en ik voel me echt weer een emotioneel 14-jarig meisje. Vooral bij Year Of Us moet ik echt janken
edit:
Omg ik ben nu zover dat ik optredens terugkijk
Purple Kiss is eindelijk gedebuteerd gisteren! Ik zit echt al maanden hier naar uit te kijken want ze zijn zo fucking goed <3 Fangirl hier
Ponzoña
Nummer is geschreven door de twee main vocals & de rapper tijdens hun training!
Sowieso is het hele minialbum geweldig en hebben ze aan ieder nummer meegeschreven
Intro
Wat vind jij trouwens van Pixy? Is ook een beetje die Dreamcatcher stijl toch?
Die heb ik helemaal gemist Ga ze nu even luisteren.
Edit: Hmmm, ik vind ze qua muziek en vibe meer lijken op een soort Everglow meets G Idle ( hun nightmare stages) met wat muzikale Blackpink invloeden. Dreamcatcher heeft wel echt een hele specifieke sound in hun producties en daar lijkt het niet op. Maar wel vet, ben sowieso altijd pro meer dark concepts
Oh en Ateez, daar doet het me ook wel aan denken.
Jaaaa same, ben zo blij met zo’n sterke comeback Ik huil nu gemiddeld 4x per dag om SHINee haha
Welke optredens kijk jij het liefst?
Dit zijn mijn favo’s: