Heb m al gevonden bij Marine! Thanks, nu mee bezig haha. Wat een werk.
Oh ja dat is ook nog een categorie! Hoe ga je hem kleuren?
Ben ook bovenaan begonnen zoals jij haha.
Leuk!!! Het is echt zo leuk en verslavend
Wow deze lijkt mij inderdaad echt een nachtmerrie
Wat een werk! 149 kleuren
De video was ook zo chill, ik heb iedere rij van boven naar beneden, van links naar rechts gekleurd. Heb dr echt vingerpleuris van. Maar die video is te lang om te uploaden .
Edit: en hij is niet eens zo mooi
Jaaa ik vond deze echt leuk!
Wat platen die ik deze week gemaakt heb! Heb wat geprobeerd meer af te wisselen.
Haha echt grappig, die bovenste twee heb ik ook gemaakt maar ik heb ze echt precies andersom ingekleurd. Jij doet de achtergrond als eerste, ik die juist als laatste.
Ik deed de achtergrond bij deze ook als laatste! Leuk om te zien dat iedereen het toch weer wat anders inkleurt.
Hahah, dat is wel leuk! Ik wissel het meestal af, maar vind bij de achtergrond net wat fijner om te beginnen.
Ik doe gewoon echt super basic op volgorde van nummer haha, te ongeduldig.
Krijgen jullie trouwens ook die vet cringy reclames van Top Fiends ofzo, een spel met een slak? Met van die vrouwen die zeggen dat dit ThE BeSt GaMe EvEr is?
Ja en heel de tijd home escapes dat je moet kiezen of je een schorpioen dood stampt of met een spuitbus. Ik heb al gekeken of je de advertenties kan wegkopen, maar dat kan niet
Die heb ik ook gedaan!! En ik kon een kleurtje echt niet vinden. Kut mini bolletjes