Kleuren-op-nummer-topic

Deze was leuk!

7 likes
3 likes

Veel klikwerk…

3 likes

Wanneer je op zoek gaat naar nummertjes op je ijskoffie dan weet je dat je dit teveel doet

22 likes

Dit is een stukje van een bloemen mandala, maar mijn brein ziet er iets anders in. Groetjes een 12-jarig jongetje.

25 likes

Omdat niet iedereen dezelfde tekeningen maakt, je misschien graag wil laten zien waar je je halve werkdag aan hebt besteedt, je wilt delen dat je dit een leuke tekening vond of dat je het gewoon een mooie tekening vind.

14 likes

12 likes

Krijg er RSI van denk ik. Zoveel getik.

Een paar kleurplaten

6 likes

Ben wel trots op deze, heb er echt op gelet dat ik hem van boven naar beneden inkleurde

18 likes

Deze was ook heel leuk om te doen!

6 likes
Verslavend

1 like

Ik droomde vannacht dat ik eerst alle hokjes van een bepaalde kleur moest kleuren en daarna mocht mijn droom pas verder :joy:

2 likes

Ik vind de kleuren vaak ook wel mooi… niet van dat felle.

5 likes

Ik heb voor het eerst een mandala van binnen naar buiten gekleurd in plaats van gewoon de volgorde van nummertjes af te gaan en het is zo satisfying om te kijken. Alleen wel veel meer werk om te maken.

7 likes

Deze was ook erg gaaf om te doen. Wel rond de 100 vakjes, dus erg veel werk :slight_smile:

2 likes

Ik heb deze gisteren ook gedaan, vond hem heel leuk!

1 like

Waar staat deze? Bij dieren?

Bij mij gewoon bij all en dan de zesde rij aan de linkerkant, weet niet of dat bij iedereen hetzelfde is?

1 like

Een van mijn bazen had vandaag een shirtje aan met allemaal witte vakjes en een paar gekleurde vakjes. Moest gelijk aan het kleuren denken :smile:

1 like
1 like