Klagen over het OV

Wat een ellende die nieuwe sprinters. Ik moet er een stukje van 3 min mee maar zo vaak storing :mad:

In september is het altijd druk in de trein vanwege einde vakantie. En dan raadt de NS aan om niet te reizen tussen 7:30 en 8:30 om de drukte te ontlopen. Alsof mensen voor hun plezier zo vroeg in de trein zitten :roll_eyes:

9 likes

Ja, deze las ik. Alsof ik voor mijn plezier die trein pak. Als ik een trein na 8:30 pak om de NS een plezier te doen mis ik de helft van een college.

Eerste lesdag, 10 minuten wachten op een conducteur Ć©n er zit nu een goederentrein voor. Ben benieuwd of ik de bus nog haal.

2 likes

Altijd gekut met die nieuwe sprinters, wat een ellende

Van die mensen die in de deuropening van de metro blijven staan en op hun telefoon blijven kijken. Er is nog genoeg plek, loop ff door ofzo :angry:

Iemand in de trein is haar nagels aan het lakken en ik vind het echt zo erg stinken.

Heb ik weer hĆØ, vandaag een belangrijk iets op school dus ik neem een metro eerder, komt de metro pas een volgende rit aan

Lekker handig

Op 't hbo heb je toch ook herfstvakantie, volgens mij alleen de universiteit niet en die mensen wonen vaak in de stad waar ze studeren. Maar ik snap je frustratie verder hoor.

2 likes

ā€œLoop je even door, dan is er ruimte voor iedereenā€¦ Loop je even door, dan is er ruimte voor iedereenā€ x100

ā€¦ :mad:

3 likes

De trein had 15 minuten vertraging en ik heb zon last van diarree [/tmi] :sob: hij kwam echt net op tijd aan gelukkig

Ik vind het ook asociaal ogen. Je weet helemaal niet of diegene echt bereikbaar is, misschien staat er wel muziek op ofzo. Kan echt niet als je aan het werk bent vind ik. Portofoon met Ć©Ć©n oortje vind ik anders.

Wat een dag.
Ik moest van Utrecht Centraal naar Rotterdam Centraal. Een rit die om en nabij 40 minuten duurt. Ik heb er 2 uur en 40 minuten over gedaan. :astonished:

Er was een stroomstoring bij Woerden, dus ben toen naar Amsterdam gegaan om daar de intercity te pakkenā€¦ die reden ook niet. Uiteindelijk op Schiphol aangekomen en de treinen waren daar zo vol dat de passagiers de deuren handmatig moesten sluiten omdat er anders mensen klem kwamen te zitten. Na 50 minuten wachten ben ik maar zonder toeslag in de intercity direct gegaan, en zelfs toen moesten mensen nog staan in de eerste klas.

Wie gaat er nou weer bifiworst zitten eten in de trein :face_vomiting:

1 like

De muizen op mijn stationā€¦ Ze rennen onder de bankjes door en komen gewoon richting je voeten gerend. En de echte winter moet nog komen brrrršŸ˜·

Welk station ?

Als je met de roltrap omhoog gaat en dat er dan bovenaan allemaal mensen vet dicht langs die roltrap aflopen, dan denk ik van uh hallo ga ff aan de kant ik kan zo toch nergens heen?!

Ja echt!! En mensen die op de roltrap omhoog lopen (waar je achteraan loopt) maar ineens bĆ­jna boven stil gaan staan voor ze eraf stappen. Ook zo vreselijk irritant :roll_eyes: Ik geef ze vaak dan een duwtje in de rug met de hint dat ze niet ineens stil moeten gaan staan. Haha

2 likes

Oh mijn god de werkzaamheden rondom Leiden over 2,5 week. Geen treinen. Instant stress.

Helemaal niks beide kanten op? :grimacing:

In het weekend niet, voor doordeweeks hebben ze nog geen plan erop staan geloof ik. Hopen op het beste.