Maar werkt dit andersom ook zo? Als je bijvoorbeeld van Amsterdam naar Eindhoven reist met zo’n groepsticket, is ook een papiertje en ook alleen in daluren geldig, en je probeert een half uur voordat de spits begint in te checken in Amsterdam, kan dat ding dan zo uitrekenen dat Amsterdam Eindhoven een te lang traject is en dat je dus maar tot anderhalf uur (zo lang duurt dat traject wel gok ik) voor de spits kunt inchecken en daarna een foutmelding krijgt?
Ok dus begrijp ik het dan goed dat die code op het kaartje alleen een standaard code is om het poortje open te krijgen, en verder kan het apparaat daar geen info uit halen over wat voor soort kaartje het is en voor welk traject het geldig is?
Er zitten spijbelende kutkinderen op de trein die hun klote dubstep door de trein moeten laten gaan. Natuurlijk ook geen conducteur te bekennen.
Die mensen moeten dood. Koop gewoon een groter bakje als je zon honger hebt.
Ben heel benieuwd hoe m’n werk hierop gaat reageren, want ik doe altijd alles met het OV (voornamelijk trein).
Dan heb ik een herkansing, dus hoop dat ik een auto kan regelen
Mag helaas geen schakel rijden, maar de bus is mijn back-up plan
Toppie, dan wordt mijn backup plan hopen dat de uni lief doet en de tentamens van die dag verplaatst
Hoe laat begint die staking? Kan ik niet in het artikel vinden.
Als die 28 mei om 06.00 begint is die dus 29 mei om 06.00 afgelopen toch? Ik hoop dus gelijk zo vroeg al, want woensdag moet ik rond 12.00 met de trein van Groningen naar Amsterdam
Car2go heeft allemaal automaten, misschien zit dat in jouw stad?
Car2go lijkt alleen in Amsterdam actief te zijn, of ik gebruik de app verkeerd. Heb via snapcar een auto gevonden die ik zou kunnen huren!
Er staat dat het in den haag dus ook plat gaat, maar op twitter zegt de htm de actie niet te ondersteunen? En dat ze later pas bekend maken wat ze gaan doen
Ik baal er wel van hoor. Heb wel mijn oma nu blij kunnen maken, want ik ga daar logeren dan😃
Ugh waarom the fuck zetten ze een veel te kleine trein in van Hoorn naar Amsterdam. Gisteren op dit tijdstip ook al. Lekker met zn allen als sardientjes staan.
Schreeuwende tokkie familie die met 4 koffers op de plek waar de fietsen moeten staan zit
Juist op het moment dat ik met mijn fiets in de trein ging
Toch waren ze stiekem wel cool haha. Have fun op Ibiza tokkies
Argh ik ga vandaag mijn fiets verhuizen met de trein, maar nu blijkt dat er bussen op een deel van het traject rijden en daar mag mijn fiets niet in dus doe ik een uur langer over mijn reis…
Niet, ik neem vrij, al die ellende.
Oef ja, ik heb eigenlijk een belangrijke afspraak maar zou niet weten hoe ik op mn werk moet komen.
Ik neem ook vrij die dag, ik zie echt geen mogelijkheid op mn werk te komen en er woont niemand in de buurt. Dus ik ga er maar het beste van maken