Klagen over het OV

Ik ga heel ff klagen. Door die defecte bovenleidingen bij Leiden kom ik meer dan een uur later in Amsterdam aan. De treinen bleven maar uitvallen. Nu zit ik na drie kwartier wachten op Leiden eindelijk in een trein, maar die rijdt maar tot Haarlem. Had college van 9 tot 11, maar ik denk dat ik nu 10.15 aankom.

1 like

Haha ook de verwachting dat t tot 17 uur duurt super chill

Omg, naja liever vertraging op de terugweg dan op de heenweg tbh

It’s a sign

Het is weer een feessie bij de NS vandaag

22 likes

Ik word zo moe van de werkzaamheden bij Leiden Centraal gelukkig is het bijna voorbij. Ik reis nu via Laan van NOI, maar elke keer is er vertraging. Vandaag vielen er mega veel treinen uit en de trein die wel kwam zat vol waardoor wij alsnog niet mee konden. Ik zou om 11 uur in Leiden zijn, maar het is nu 11:08 en ik wacht nog steeds op de trein in de kou

3 likes

De ellende lijkt met de dag erger te worden. Ik las vanmorgen dat de NS zijn excuses heeft aangeboden maar ik heb daar echt precies niks aan als aan het eind van de maand 400 euro van mijn rekening af gaat voor deze puinzooi.

3 likes

Ik hoop dat jullie naast dit topic ook bij de NS klagen, wat een doffe ellende zeg

2 likes

Wat ook merendeel van de tijd een faal is bij de NS (Hago) is het gebrek aan toiletpapier, of dat er aan het begin van de dag ‘nog maar’ een halve rol over is. Zou het zin hebben om hierover te zeuren bij de NS? :joy:

1 like

Goeie, ik ga het onthouden :grin:

1 like

Heb ff gekeken wat er aan de hand was vandaag en dat is niet mis neee :joy: Je zou maar van Goes naar Amsterdam of Schiphol moeten, dan moet je eerst met de bus, overstappen op Den Haag, om vervolgens of in een wisselstoring terecht te komen, of in de gevolgen van een defecte trein. En zelfs als je daar geen last van had is het een helse rit.

1 like

Dat omroep deuntje van de duitse treinen in Arnhem
 alsof ik oo schiphol zit joh.

2 likes

Dat ik ongeveer 2 keer per jaar met de trein/bus naar een vriendin ga die in een andere stad in mijn provincie woont, en nog nooit zonder problemen daar gekomen ben. Supervaak al met een NS bus gemoeten, nu kom ik net op het station en is precies die ene trein (die ik moest hebben om op de bus die 1 keer per uur naar haar huis gaat aan te sluiten) gecanceld, alle treinen ervoor en erna die kant op rijden gewoon. Zonder reden, geen storing bekend niets, gewoon grote rode letters met ‘rijdt niet’. :rage:

1 like

Dat ik nu al 2 weken niet kan inloggen op wifi met mijn laptop. Krijg de hele tijd dat simpele inlogscherm te zien en kan daarmee niet inloggen. Hallo, ik wil werken in de trein!

1 like

Ik kan ook 9 vd 10 keer niet op WiFi in de trein :rage:

Nee die truc ken ik maar helpt helaas niet.

Ik heb het ook gehad met de ariva deze week. Wie weet was er even een storing.

Mensen die deo spuiten in de trein mogen van mij ook uit een rijdende trein worden geflikkerd.

Wat bezielt je? :rage:

9 likes

Haha guess who praktisch naast Leiden CS woont. Hele week gratis koffie voor mij :sunglasses:

15 likes

Of mensen die hun nagels lakken. Het is spits, ben allang blij dat ik niet hoef te staan en nou kan ik kiezen tussen oprotten of migraine. Tof trut, doe dat thuis of gebruik plaknagels maar val anderen daar niet mee lastig

Nou wel aardig. Jammer dat ik daar nu niet kom anders had ik wel graag een koffie willen hebben :heart: