Het is inderdaad een beetje een isseu bij mezelf, omdat ik het wel voel als ik in iemands ruimte zit. Maar er niet zoveel mee kan op dat moment. Excuses!
Het blijft mij ook verbazen hoe mensen tijdens de spits als een school hongerige piranha’s een sprintje richting de deuren van het wagon trekken, nog vóórdat deze geopend zijn… …laat staan dat de mensen die er uit moeten de kans krijgen de trein normaal te verlaten.
Op het drukste moment van de dag doen mensen juist alsof ze alleen op de wereld zijn. Vreemd toch?
Dit is ook een van de redenen dat ik de terugreis vanaf mijn werk nooit zo leuk vindt. Mensen zijn echt ontzettende hyena’s en kunnen zich niet normaal gedragen. Het is echt elke keer weer stressen als ik de trein in moet stappen. Ik snap ook niet waar het fatsoen is gebleven.
Hetzelfde met de trein uitstappen, een keer ben ik bijna eruit geduwd en diegene bleef me maar duwen totdat er genoeg ruimte was om langs me te kunnen stormen. Alsof ik dan in een geest verander die door een mensenmassa heen kan lopen?
Ik word zo boos van mensen bij de NS klantenservice die mij onvolledige en verkeerde informatie geven. Ik ben pas overgestapt op een Altijd Vrij abonnement. Veel contact over gehad met de klantenservice, er werd mij verteld dat op de volgende factuur echt maar 350 euro werd gerekend. Krijg ik de factuur binnen, zijn de abonnementskosten 600 nog wat. Ik weer bellen: “Ja, mevrouw, het staat in de Algemene Voorwaarden dat je je abonnement van tevoren betaald, dus je betaalt half februari en dan betaal je je abonnementskosten voor de volgende maand”. Ja, dat snap ik wel, maar dit is mij NIET verteld aan de telefoon. En ik heb geen poot om op te staan, want de info die ik kreeg heb ik niet op zwart/wit. Ik ben zo ontzettend boos. Ik wilde al een auto kopen en iedereen raadde het mij af, maar ik ben de NS en hun klantenservice die me nu voor d eDERDE keer verkeerd inlicht zo ontzettend spuugzat. De stoom komt me nog net niet uit de oren.
Ik hoor hier meer over, maar heb je een linkje waar ik kan lezen over die staking?
Op elke nieuwssite maar;
In Rotterdam staakt ook het stadsvervoer geen idee of dat in andere steden ook zo is.
Ik zit met zulk luidruchtige mensen in de sprinter, zit mezelf helemaal op te vreten. Van die mensen die niet naast elkaar zitten en dus maar volume op 100 gaan praten naar de vierzits tegenover, lekker gedraaid in hun stoel. En de hele coupé zit vol met dit soort mensen. Ik en de man schuintegenover me zitten elkaar ook echt aan te kijken van Echt, alsof ze op een drukke verjaardag staan te lullen.
Heb echt zin om even heeeel hard te schreeuwen.
Ah ik heb dit ook een keer gehad. Shit is al best lang geleden maar ik zou even contact op nemen met de klantenservice ( ff twitteren gaat het snelst haha) misschien moet je toch nog iets betalen ofzo of is het niet goed stop gezet.
Ahh super irritant zeg! Kut ns haha. Ik weer verder ook niet wat je nu moet doen. Hoop dat het snel is opgelost
Er zat vanochtend iemand naast me die eerst op haar gemakje allemaal boeren ging laten en vervolgens ging ze over op scheten. Waar is je fatsoen. Ook gewoon haar bil optillen mijn kant op zodat ik de volle laag krijg.
Ik ben echt benieuwd hoe de situatie op het spoor gaat zijn maandag. Om 7u20 moet ik de trein nemen dan.
Dat ze actie voeren snap ik wel, maar het is alleen zo vervelend dat ik dan en de stad moet doorfietsen in de vroege ochtend (geen metro of bus) en op het station maar moet hopen dat ik een trein en staan of zitplek heb om waarschijnlijk te laat op het werk te zijn. Thuiswerken kan niet, verlof ook niet, vroeger vertrekken ook niet om logische redenen en later vertrekken ook niet.
OV in Nederland is zó duur ik heb nu een dalurenabo maar zelfs met 40% korting loopt het hoog op als je een paar reisjes per week maakt.
Aaaargh ik zit in de stiltecoupe (mijn fout) en blijkbaar geldt hou gewoon je bek niet in het weekend. Heeft ook geen zin om iets te zeggen want dan moet ik 3 groepjes vrouwen van middelbare leeftijd af.
Ik irriteer me overigens alleen omdat het een stiltecoupe is, anders zou t me echt roesten. Iedereen die niet de dames van middelbare leeftijd is zit zich ook kapot te ergeren (mijn vrije interpretatie)maar heeft ook besloten dat t geen zin heeft.
Ok ik ga maar even Netflix aanzwengelen
Edit de conducteur die net langskwam is mijn held. Die vrouwen houden trouwens alsnog hun muil niet.
Waarom kunnen zoveel mensen hun klep niet dichthouden wanneer er iets omgeroepen wordt? Er was een ongeluk gebeurt en er werd iets over de vertragingen omgeroepen, maar ik heb er dus niks van kunnen verstaan omdat een aantal klojo’s gewoon door bleven praten.
Mijn trein is altijd een te vroeg op zaterdag wat echt geen goede combinatie is met het gelul van mijn baas
Dat er een trein uitvalt waardoor ik of nu halsoverkop weg moet (terwijl ik er pas een uurtje ben) of ik pas om 1 uur aankom, terwijl ik opgehaald moet worden. Heb gelukkig wat weten te regelen maar tof is het niet.
Ik zie nu pas dat dit topic bestaat dus ik moet nog even klagen over afgelopen maandag:
50 (!!!) minuten staan wachten op de bus om naar een hoorcollege te gaan. Normaal moet die bus om de tien minuten rijden. Er stond ook nergens informatie over wat er aan de hand was!
Toen het begon te hagelen om 8u25 ben ik gewoon terug naar huis gegaan.
's Middags weer 25 minuten moeten wachten. Gelukkig waren het geen verplichte aanwezigheid colleges!
Ik vind dat er een algemene regel moet komen waarin staat dat mensen die met het OV willen reizen, zich wel regelmatig moeten wassen.
Gadverdamme hoe kunnen mensen altijd zo stinken echt BLEGH