Vind het ook altijd donders vervelend wanneer het (semi) druk is in de trein en kleffe stelletjes de HELE trein doorlopen omdat ze per se naast elkaar op stoelen kunnen zitten en absoluut niet zo bijna naast elkaar met het gangpad ertussen. Dus dan maar iedereen een vuile blik geven van !!! hoe durf jij als eenzame single hier te zitten terwijl wij hier ook met z’n tweeën hadden kunnen zitten.
Hahah ik reis echt veel met de trein, maar dit is me nog nooit opgevallen. Ben echt benieuwd of ik dit nu binnenkort wel ga zien, nu ik er vanaf weet
Leukste is als ze al bijna bij het volgende station zijn wanneer ze nog steeds naar een plek zoeken.
Laatst stond ik in een ramvolle trein. Een hele poos voor Leiden begon de vrouw naast mij in het gangpad al aanstalten te maken om zich langs iedereen heen te wurmen om de trein uit te komen. Ik zei dat ik er ook uit moest dus dat het niet zo’n zin had om nu te gaan duwen. Ze bleef doorgaan. Uiteindelijk heb ik me omgedraaid en stond ik met mijn rug naar haar toe. Kon haar enorme angst dat ze de trein misschien wel niet zou kunnen verlaten niet meer aan.
Toen bij Leiden veel mensen langzaam de trein uitgingen voelde ik de hele tijd haar tenen tegen mijn hielen duwen. Zo naar was dat. Dat enorme opgejaagde is toch nergens voor nodig?
Overigens stond ik laatst 's morgens in een minisprinter met enorm veel mensen erin. Dat vind ik ook heel raar. Kan er dan echt geen langere trein worden ingezet?
Haha zulke mensen zijn bijna grappig gewoon. Pure paniek, alsof zij de enigen zijn die er op een druk station uit moeten
mensen die de deur van de wagon niet achter hun reet dicht doen, als ze hem wel open hebben kunnen doen
Hahaha Leiden ook echt, alsof daar nooit iemand uitstapt
Mensen die in de bus/trein vlakbij mij yoghurt gaan eten. Die vieze zure lucht
Hahah dit had ik begin van de week ook, voelt ook zó stom!
Ik vind voora dat leegschrapen van het bankje zo vreselijk. Dat geluid!
Of dat hakken aan het begin om de muesli te mixen
Vreselijk, ik zit speciaal in de stiltecoupe, zit er iemand met de muziek schaamteloos op stand 100. En dan is het ook zo’n type die ik dan niet durf aan te spreken daarover. Onbegrijpelijk toch die mensen
Weer vertraging, dit keer 35 minuten extra reistijd. Kan de dagen dat m’n ov rit de afgelopen maand goed verlopen is echt op 1 hand tellen.
De verwarming stond eerst aan, dus ik kon heerlijk genieten van warme beentjes. Gaat halverwege de rit gaat de airco opeens aan
Hier ook weer plus 30, altijd wat die hsl. Word je omgeleid via Dordrecht en dat is maar 5 minuten om maar doordat alle andere treinen dan voorrang hebben is het 30 minuten om… Had gewoon een half uur langer in bed kunnen blijven liggen zelfde aankomsttijd
Ik vroeg vorige week aan iemand of ik mocht zitten in de trein omdat ik zwanger ben (7 maanden dus ook echt een buik)… Kreeg ik een reactie dat ik er zelf voor gekozen had zwanger te worden en maar niet met het ov moest gaan. Gelukkig was er iemand die er vol tegenin ging want ik stond met m’n mond vol tanden
Als “mijn” buschauffeur naar de ander zwaait en die ander zwaait niet terug
Plaatsvervangende teleurstelling en verdriet bij mij
Wat een onbeschofte reactie. Dat je dan met je mond vol tanden staat begrijp ik wel. Het lijkt wel alsof mensen geen manieren hebben tegenwoordig.
Als ik dit zie roep ik als ik uitstap altijd extra vriendelijk ‘bedankt fijne avond (/middag /weekend)!!’. Ik voel me dan ook altijd plaatsvervangend schuldig dat die andere niet terug zwaait. Ben blij te zien dat ik dit niet alleen heb haha.
haha jaa dat doe ik dan ook!