Klagen over het OV

@Booklover ik vind je heel aardig maar ik vind het behoorlijk irritant dat je hier je werk komt doen. Iedereen wil even vanuit hun emotie wat van zich afschrijven. En ipv dan op twitter de ns lastig te vallen doen we dat hier. Zelf vins ik het irritant als ik zeg " he godver die rot trein reed weer voor mn neus weg " en dat iemand anders daar van uit een ‘proffessioneel’ oogpunt een reactie o0 geeft van " jaa maar als de trein bleef wachten op jou dan kwamen ze in de problemen" ja dat weet ik maar laat me even boos zijn.

22 likes

zucht

1 like

Dan heb ik eenmaal pech gehad als ik het niet meer haal, maar ik zou het toch erg fijn gevonden als ze mijn probleem serieus nam, ook al kon ik zelf niet terug de trein in.

3 likes

Snap dat deze reactie je aangreep. Maar los van deze situatie zie ik je altojd reageren op klachten van je werk vanuit het oogpunt van je werk. Snap dat jij de achtergrond info hebt en het lastig is om er niet op te reageren maar laat de mensen lekker klagen. Ik zeg btw niet dat je niet mag reageren ofzo als jij het fijn vind gewoon mee door gaan haha. Maar het valt me eeb beetje op dat je je werk steeds wilt verdedigen.

3 likes

Ik stap net de trein uit en het eerste dat ik zie is een pooster met; niet meer instappen als er gefloten is.

1 like

Jaa ik snap enigsinds de minder treinen. Maar zet dan langere treinen in ofzo ipv sprinters met 2 wagons.

1 like

https://www.ad.nl/binnenland/ns-start-proef-met-overlast-melden-via-app~a9058e02/

Geen klacht, maar vond het toch het meest passend in dit topic. Ik ben benieuwd of dit gaat werken.

4 likes

Ik denk dat die server binnen 2 sec vast loopt

3 likes

Haha, ik denk niet dat ze niet voor niets alleen in het Zuiden beginnen.

2 likes

Geel is een klein die bij winkels goedkoop moet uitstralen. We kunnen de ns denk ik wel nieuwe kleuren geven dan. Of er gewoon een gucci logo op schilderen.

2 likes

iedere dag is koningsdag bij de ns, het persoonlijke gemotoriseerde paardenkoetsbedrijf van zijne majesteit

2 likes

mein gütte

1 like

Wij hebben in onze arriva een ruime 4 zits met daar tussen in een klap stoeltje… 3 keer raden waar ik zit tussen 4 mannen in…

4 likes

Is dat niet je natte droom?

1 like

In mijn droom zit ik ergens anders op dan op dit stoeltje

9 likes

Ik zit omringd door mensen met desparados, die geur is echt niet te harden als je je al niet lekker voelt :nauseated_face:

1 like

Hahaha herkenbaar.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik vroeg “Ik zie dat er bussen rijden ipv treinen maar waar stopt de bus precies.”
En dat zij antwoorde met " Hey ik heb even voor je gekeken en er rijden bussen ipv treinen"

JA GOH

7 likes

Vrouwen die met hun kleine, schreeuwende kind in een stiltecoupe gaan zitten als de trein vrijwel leeg is. En dan denken niet weg te hoeven gaan. Echt, wat doe je nou?

3 likes

ze zijn mijn traject eindelijk eens beginnen elektrificeren dus nu rijden de laatste drie treinen niet maar is er een vervangbus, dat is precies russische roulette met waar dat onding komt en gaat stoppen

3 likes

Er zit een meisje naast mij in de bus die heel luidruchtig met een ander meisje praat. En ze stinkt naar babyspuug? Een beetje dat zurige. Nog een half uur :roll_eyes: