Weet iemand iets van het serum van Catri.ce? Die hebben een mascara en een serum. Heb gekeken maar dat prost stofje zit er niet in. En kostte maar drie euro ofzo?
Ik heb hem ook (het serum) maar nog niet gebruikt⊠ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen.
Ik heb dat ooit gedaan met een pakje van Kruidvat. Heel makkelijk, wel oppassen dat je geen vlekken maakt op je huid, want die blijven een paar dagen zitten.
Tnx voor de tips!! Ik heb na mijn vraag hier ff op youtube gezocht en uiteindelijk Berrywell gekocht, die schijnt de wimpers heel goed zwart te maken. Vandaag binnen gekregen, ben benieuwd!
Iemand al een vervanger voor het Kruidvat serum gevonden?
Super, dankjewel!
Zijn er mensen die gestopt zijn met het wimperserum en ook echt merken dat hun wimpers korter/minder vol worden?
ja stomme stompjesâŠ
Hmm, daar was ik inderdaad al bang voor⊠Ben nog op zoek naar een (betaalbare) vervanging voor die van Kruidvat, zag dat Lâoreal er nu ook een heeft.
Ja, helaas bij mij ook. Zijn weer zoals ze waren.
Bij mij heeft het Kuidvat serum zoooo veel verschil gemaakt. Ik was al bang dat hij uit de handel gehaald zou worden, dus had er expres wat als voorraad gekocht. Ik heb er nu nog twee maar ben wel al vast aan het rondkijken naar een goede vervanger waar dus wel Bimatoprost in zit. Weten jullie een goede vervanger? Ik heb zelf nooit last van bijwerkingen gehad
Heeft iemand al een goed alternatief gevonden?
Ik ben deze van gebruiken sinds die van de Kruidvat niet meer verkocht wordt. Werkt top! Helaas wel wat duurder, maar vind hem het geld waard.
Ik heb in Februari 2017 een flesje Revitalash 3,5 ml gekocht, en ik gebruik hem nog steeds. Nu dan max 2 keer per week al zoân jaar, maar voor de âvoordeligheidâ hoef je naar mijn mening geen goedkopere/gevaarlijke merken te gebruiken
Nooit problemen gehad met revitalash.
Maar nu tijdje niet gebruikt ivm zwangerschap. Eerst een witte mascara en dan de zwarte doet ook wonderen, daar worden mijn wimpers lang van.
Werkt hij net zo goed als die van de Kruidvat?
Ik heb nooit andere producten gebruikt, maar ik ben zeer tevreden over het natuurlijke merk Alverde (te koop bij DM in Duitsland). Ik gebruik deze producten nu een jaar en mijn wimpers zijn al langer en separeren zich beter. Ik weet niet of de wimpers echt heel veel langer zijn, want heb van mezelf al lange wimpers maar ik zie wel degelijk verschil!
Dank je! Ga deze snel aanschaffen
Ik ben hem gaan gebruiken toen die van de Kruidvat niet meer verkrijgbaar was en ben heel enthousiast. Is qua bestanddelen exact hetzelfde als die van Kruidvat geloof ik. Krijg nog steeds complimenten over mijn lange wimpers!