Yes, ze is er!
Ik moest echt ff de nagels van mijn kat knippen want ze weigert de krabpaal te gebruiken en trekt al mijn kleding kapot, maar nu kijkt ze me al een half uur aan alsof ik hoogverraad heb gepleegd op onze relatie
Yes! Als je op mick and jagger zoekt dan kom je bij mn harige vriendjes uit
Zo lief dat pootje op je been!!
Hmm misschien op basis van houtsnippers of zo?
Vaak heeft je gemeente een afvalwijzer.
Ik moet de korrels bij rest gooien.
Volgens mij als je op google zoekt op kattenbakvulling + biologisch afbreekbaar moet je wel wat kunnen vinden toch?
Mijn korrels gaan ook gewoon bij het restafval, maar geen idee of die korrel uberhaupt bij GFT zouden mogen. Ik dacht dat dat altijd bij het restafval moest, ongeacht of de korrel afbreekbaar is of niet?
Ik kom op internet eigenlijk alleen maar tegen dat het bij het restafval moet en dus niet bij GFT mag:
Wij hadden hiervoor houtkorrels en de drollen konden we door de wc spoelen, maar ik zou niet de hele bak omkiepen in de wc eigenlijk. Weet niet of er andere korrels zijn dan houtkorrels, maar die houtkorrels gaven zó veel stank. Als de kat gepoept had dan rook je het gewoon de hele tijd totdat je de drol eruit had gehaald, moest je ook wel snel doen want werd echt misselijk van de geur.
Voor iedereen die nog een fijne kattenbakvulling zoekt:
Met deze korrels ruik je helemaal niks en hij klontert goed waardoor je alles weg kunt scheppen en er niks blijft stinken. M’n kat heeft gevoelige voetzolen en zij heeft ‘m ook goedgekeurd
Ik moest gewoon even goed kijken of dit mijn foto was?! Beide een cactus, beide hetzelfde dekentje op de bank en allebei een rode kat!
Hahaha ja een beetje eng is het wel! Maar we hebben dan gewoon beide goede smaak
Zag net een te zielig filmpje van een man die zijn hond ergens achterlaat en die hond het helemaal niet snapt en nu lig ik verliefd naar mijn kat te staren en me af te vragen waarom je zoiets zou doen?
Mijn vriend en ik hebben de afgelopen 5 weken een oppaskatje van een vriendin van mij in huis geweest en vonden het zó leuk dat we nu ook een katje willen nemen. We hebben allebei nog nooit een kat gehad, dus weten er nog niet zo heel veel van. We willen het liefst een volwassen kan uit het asiel nemen.
We wonen in een appartement van 70 m2 en de kat mag overal komen. Mijn vriend werkt fulltime en ik ben nu nog student, maar ik ga vanaf volgend jaar ook fulltime werken. Is dit zielig voor de kat of kan het gewoon? s’ avonds zijn we altijd wel thuis en in het weekend ook.
En wat doen jullie als je op vakantie of een weekendje weg gaat?
Ik weet niet of ik dit al een keer heb gevraagd maar stel de vraag anders gewoon nog een keer… Hoe weet ik of mijn kat er een plezier mee doe door nog een kat/kitten erbij te nemen? Het kriebelt een beetje om een kitten erbij te nemen maar ik ben zo bang dat mijn kat dat helemaal niks gaat vinden.
Katten kunnen prima alleen zijn. Ik ken genoeg mensen waar de kat alleen is overdag. Bij een weekendje weg zet ik gewoon genoeg voer en water neer maar ik heb een kat die sowieso niet zo van de aandacht is dus die vind het ook geen ramp om alleen te zijn.