Dank je! Haar ogen zijn in het echt nog feller, zo mooi
Hoe is het gegaan?
Ik heb vanmiddag mān lieve kat in moeten slapen, hij was pas 1 jaar en 4 maanden. Ik ben er zo boos over, hij was samen met zijn (ookal overleden) zusje van een fokker die in haar eigen woorden show katten fokt. Maar eigenlijk gehandicapten katjes heeft verkocht voor de hoofdprijsā¦ ik ga hem zo missen en ga er voor zorgen dat die fokker consequenties hiervoor krijgt, voor hem, mijn lieve Newton. Zodat zij dit verdriet en pijn niet bij andere kan veroorzaken.
Oh jeetje wat heftig! Na zijn korte tijd ook alā¦ vreselijk hoe mensen zo kunnen zijn he? Heel veel sterkte gewenst!
Oh wat vreselijk! Heel veel sterkte. Ik zou hier ook zeker werk van maken. Zulke dingen mogen niet gebeuren
Ah, wat verdrietig Sterkte!
Oh wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte. En hopelijk lukt het om die fokker aan te pakken.
@TanteBetje klopt was idd een schapendoes
@Nox @Tubing operatie is wel goed gegaan. Ze heeft nog drain in. En moet daarvoor een pakje aan zodat ze er niet aan zit. Maar ze is een klein katje ondanks dat ze ongeveer 8 jaar is, en heeft het voor elkaar gekregen om het pakje uit te krijgen. Geprobeerd om het zo vast te maken dat ze er niet kan maar dat lukte haar gewoon. Was gisterenavond best wel in paniek dus mijn moeder is bij mij blijven slapen.
Vandaag geprobeerd een kleiner pakje aan te doen. Zit goed maar doet ze net alsof ze niet kan lopen en valt ze steeds op haar zij. Dus pakje maar uitgelaten, ze zit er niet aan.
Ze heeft wat gegeten en gedronken dus dat is wel goed.
Morgen gaat die drain eruit. En dan is het afwachten wat eruit het onderzoek komtš
Maar jeetje wat levert het mij veel stress op(komt ook door wat andere dingen die spelen) en ik kan niet goed tegen het aanblikā¦
Veel sterkte
Ach jeetje, veel te jongā¦ heel veel sterkte!
Geen woorden voor heel veel sterkte
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte
Misschien ben ik hier veel te laat meeā¦ Maar is het nog mogelijk (en zoja hoe) om mijn 4 jarige kat af te leren om haar nagels in meubels te zetten?
Misschien met zoān feliway spray? En sowieso consequent elke keer haar op de grond zetten als ze dat doet, of bij de krabpaal.
Ik ben dus vrijwilliger bij het asiel en nu wil ik zelf een kat. De baazin daar zei dat er een leuk katje voor me zat, dus ik ben net wezen kijken, maar die kat is dus geweldig!!! Zoooo knuffelig en klimt zo op je schouder en ook hƩƩl mooi.
Nu wil ik zeggen dat ik deze neem, maar ondertussen voel ik me schuldig dat ik niet een kat neem die er langer zit of moeilijker plaatsbaar is
Al gaan de katten wel erg snel de laatste tijd, maar er is 1tje die er al 5 maanden zit(maar ik weet niet of die bij mijn woonsituatie past en hij is lief, maar ik voel niet een grote klik)
De klik is nog belangrijker.
Sticky Paws (tijdelijk) op je meubels plakken wil ook nog wel eens helpen
Ja, absoluut! Ik heb besloten om deze niet te doen, omdat deze graag veel aandacht wil. Er is wel een andere die wat ouder is, maar ook erg lief, dus ik ga morgen even langs om die te bekijken
Ik dacht dat mijn kat (8 maanden) inmiddels wel was opgehouden met kabelknagen, maar hij heeft vannacht opeens aan een telefoonoplader, kabel van een harde schijf en mijn laptopkabel gezeten.
Iemand tips?
Super bijzonder dat je zoān klik hebt met dat katje, gewoon doen en niet schuldig voelen. Je doet vrijwillig al zoveel voor die beestjes! Dat is al veel meer dan de meeste mensen doen en wie weet heeft iemand anders uiteindelijk wel een goede klik met dat andere katje