Herken dat helemaal. Zo’n kleintje raakt niet uitgespeeld hè. Wat fijn dat je gelijk kan gaan kijken bij dat katertje, bijna alsof het zo had moeten zijn
Dit gevoel heb ik ook, dat je hoopt je kat blij te maken met een maatje (vooral met het oog op de voor hem toch wat eenzamere vakanties) maar het risico loopt dat je twee kemphaantjes krijgt. Voorlopig blijf ie solo, wie weet ooit. Allebei een ‘eigen’ kamer zou fijn zijn, dat kan nu niet echt.
Het is ook zeker niet dat mijn kat in saamhorigheid leeft met de katten uit de buurt, en aan de wondjes op z’n voorhoofd kan je aflezen dat hij niet hard weg rent als er een robbertje gevochten wordt dus dat is een veeg teken (maar ik begrijp dat rustig aan elkaar wennen wel ander resultaat kan hebben, love de lize korpershoek samensmelting filmpjes voor inspiratie trouwens)
Oooooh
Oh nee, ik kreeg net al een e-mail en ze zijn naar Seattle
Damn, alsof seattle en omstreken geen eigen overvolle opvangen hebben
Ja dat zou je denken!
Er staat dat ze naar plekken met high demand gaan.
Because LA County is overcrowded with homeless kittens, the ASPCA relocates cats and kittens to in-state and out-of-state ASPCA-approved adoption partners every week. These shelters and rescues have a high demand for adoptable kittens and will facilitate the adoption of your fosters into loving homes.
Mijn man vraagt of ik naar Seattle wil, hij is gek geworden
Oh hmm makes sense, ik had geen idee! Stom dat je hem nu moet missen
Neeee dit helpt niet, dit is precies waar ik bang voor was
Ik heb elke dag dat ik hem had overwogen om hem te houden en ook elke dag sinds ik hem heb weggebracht. Mijn man zei al gelijk dat ik hem moest halen omdat ik zo verdrietig was. Maar de redenen waarom ik het in eerste instantie niet heb gedaan staan nog steeds.
Als hij 1/2 uur verderop was dan was ik er morgen heen gegaan. Maar Washington is toch echt wel heel ver. 18 uur rijden enkele reis
Road trip
Nee haha. Werd nu ook al om 6.15 uur gewekt “vrouwtje, ik ben wakker en ik wil spelen!”
En toeval bestaat niet
Verhuisspam
Ik wilde mijn katten eigenlijk pas in de kerstvakantie verhuizen maar schrok me een ongeluk hoe veel zwaarder mijn katten waren geworden zonder mij in het ouderlijk huis dat ik nu heb ingegrepen. Vanaf morgen gaan ze op dieet zodat ze weer gezond worden.
Doe het!! 36 uur reizen voor de kat van je leven
Ah ik zie het helemaal voor me Zo leuk!!
Ik heb hier serieus over nagedacht maar dit is echt geen doen. Ik zou dan sowieso alleen moeten en ik kan niet langer dan zo’n 7 uur rijden per dag door rugklachten (ik kan dan daarna ook amper lopen ). Ik zou dan ook overnachting moeten regelen.
En dan dus gelijk weer terug en de kitten moet dan dus ook 18 uur in de auto en ergens mee in een hotel. Ik zie echt niet in hoe
Ik heb trouwens iemand gesproken in mijn foster groep die voor haar foster naar Seattle is gevlogen dus ik ben niet de enige die spijt had haha. Maar vliegen is hartstikke duur nu (en slecht voor het milieu). En daar zitten ook allemaal haken en ogen aan omdat ik dan met een kitten moet vliegen.
Als het “maar” 8 uur rijden was ofzo had ik het zo gedaan.
Maar hoe is de kitten dan in Washington gekomen en kan ze niet via dezelfde route weer terug?
Ja geen idee, dat vroeg ik me ook af! Misschien dat ze de kittens komen ophalen met een busje ofzo. Scheelt ook als je met meerdere mensen bent en het rijden kan afwisselen.
Maar ik weet wel 100% zeker dat ze niet voor mij alleen een kitten gaan terug sturen. Bovendien is het adoptie centrum geen onderdeel van de rescue maar een partner. Dus als ze daar eenmaal zijn heeft de rescue er niks meer over te zeggen.
Kattenschijtdrama hier. Na de verhuizing gloednieuwe kattenbakken aangeschaft maar niet meer maatje XXXL Maine Coon en de ene kat vind de kattenbakken te klein en de andere te veel in your face staan dus heb een van de kattenbakken in een hoekje gezet en schijt meneer hem niet meer en is de bak gevuld.
Gisteren een kitten bij de kattenopvang opgehaald, Max is het geworden. Een zwart met beetje wit katertje, schatje om te zien.
Eenmaal thuis gelijk in dezelfde kamer als Macy, en ze hebben uren met elkaar gespeeld. Samen gegeten. Later liggen slapen. Macy gromde wel en blies vaak. Maar dat schijnt normaal te zijn. Max had zoiets van “je doet maar lekker”. Heel stoer haha.
Ben vannacht gaan slapen zonder Max in een aparte ruimte, omdat het zo goed ging.
Trof ik hem vanmorgen in een hoekje onder de verwarming aan. Macy elke keer er naar toe en gaat dan grommen en slaan.
Nu voel ik me best wel schuldig dat ik Max niet apart heb gezet…
Heb hem nu met kattenbak en eten en drinken in mijn slaapkamer gezet, even tot rust komen.
Het zal wel goed komen, omdat het gisteren al zo goed ging. Gewoon geduld hebben.
Heb nog niet echt goede foto’s van hem kunnen maken omdat het gisteren al bijna donker was.
Filmpje van gisteravond, toen ging het nog goed. Hopelijk is filmpje zichtbaar.
Ik had de katten misschien wat geleidelijker voorgesteld. Bij mijn tweede kat zat er weken tussen. Het asiel gaf me er ook tips over. Wennen aan elkaars geur en dat positief bekrachtigen (snoepje). De een blaast nog wel eens, maar ze tolereren elkaar wel