I can’t
Dit is echt precies hoe katten zijn.
Mijn kat heeft dit ook, zo verleidelijk!
En dit was een van de andere kittens. Al haar toe beans waren roze behalve die ene met het beetje zwart
Maar echt. Eerst vrolijk je neus er in douwen want WAT HEB JIJ? en vervolgens is het natuurlijk mijn schuld
Trouwens mijn kat aait me soms over mijn gezicht met haar pootje en dat is ZO LIEF dat ik er echt bijna van moet huilen
(Waarschijnlijk is zij gewoon meeëters of mn wimpers aan het bestuderen ofzoiets maar het voelt zo cute)
Mijn kat doet dit wanneer ik slaap, maar dan trekt ze ook nog even aan mijn onderlip om me wakker te maken voor haar midnight snack
Can confirm, mijn kat is ook best lastig. Hij ziet er schattig uit, maar kan echt een monster zijn en doet alles wat niet mag. En als je dan z’n naam roept gaat ie klagen als een klein kind naja, je moet er wel tegen kunnen iig :’)
Haha ja, katten zijn zo slim en eigenwijs, heerlijk.
De deur naar de babykamer gaat heel stroef en al maandenlang kijken ze er niet naar om.
Ik vond het net verdacht stil in huis en geen kat te bekennen, dan weet je dat er iets niet klopt.
Ja hoor, eentje in het ledikantje en de ander onderin de kinderwagen dus toch maar weer een deurklink omzetten.
Deze smiecht duwde net dit volledige pootje in mijn mond omdat ie blijkbaar compleet leip wordt van olijven. Raar beest.
Toen ie klein was wel! Maar nu… te dik achterste denk ik
Mijn poezel komt op de bank vaak naast me zitten en dan aai ik haar een paar keer. Zodra ik stop gaat ze met haar pootje op m’n arm / schouder tikken en dan kijkt ze je echt zo aan van ja hallo waarom stop jij met aaien? Doorgaan!
Ik had een nieuwe zak kittenbrokjes gekocht en ik dacht dezelfde maar het blijkt dus een andere smaak te zijn en mevrouw eet ze niet Iemand nog tips of kan ik het beter meteen opgeven en die zak van 20 euro beter weggeven?
Heb je de oude ook nog? Dan zou je het kunnen mengen.
Hahaha ik zag ook eerst de kat en daarna pas die plekken
Zo zien mijn onderbenen er momenteel uit haha!
Ik vind het dus zo bijzonder dat jij dan alleen hier op reageert en alle kritische reacties negeert. Hierdoor wist ik ook wie je eerder was, dit is zo typisch. Echt alsjeblieft doe er wat mee en neem geen huisdier voor je eigen gewin.
Mijn kleine frummels logeren tijdelijk bij mijn schoonouders, omdat wij allemaal werkmannen over de vloer hebben ivm een badkamerverbouwing. Ik mis ze zo erg. Kijk nou naar dit koppie, echt een beetje puss in boots vibes (is een screenshot van een filmpje, filmpje kan ik helemaal niet aan).
@Kaaskroketje Nog even een aanvulling vanaf mijn kant. Besef dat ook als je een oudere kat adopteert je kat later ziek kan worden. Bij kittens uiteraard ook. Onderschat dat niet. Ben je er dan ook voor je dier?
Neem mezelf even als voorbeeld.
Mijn oudste kat, zij is in december j.l. uiteindelijk overleden, heeft 10 jaar diabetes gehad. Dat houdt in dat je 2 maal daags insuline moet spuiten, elke 12 uur, en dat luistert heel nauw.
Ik spoot haar om 7.15 uur en 19.15 uur. Elke dag, dus ook zondag en tijdens vakanties. Dus nooit meer uitslapen.
Als je iets hebt, feestje/verjaardag/etentje, altijd iets moeten regelen, of afzeggen als dat niet gaat. Ik had gelukkig een buurvrouw die haar kon spuiten.
Maar toch heb ik in die 10 jaar mijn sociale leven er compleet op moeten aanpassen.
En dat geeft niet, was dol op haar. Maar het was best pittig.