Mijn kat is niet echt geen schootkat, behalve als ik een dekentje over me heen heb, dan weet hij niet hoe snel hij bij me moet liggen
Kreeg net een berichtje van de buurvrouw dat onze kat voor de deur stond. Hij krijgt af en toe een snoepje van de buurvrouw. Zodra hij de buurvrouw hoort, klimt hij zo snel mogelijk over de schutting, in de hoop een snoepje te krijgen. Nu gaat hij zelfs voor de deur zitten wachten Werkt wel want hij kreeg een snoepje.
Edit: hij krijgt genoeg eten en ook elke dag snoepjes. Hij doet alleen zo beetje alles voor een snoepje. Toen hij klein was kwam hij regelmatig met boterhammen of stukken stokbrood thuis om dat in de tuin op te eten. Want koolhydraten zijn zoveel lekkerder dan het gezonde voer van je baasjes.
Een van de buurtkatten die onder mijn tuintafel uit kwam. Er lag ook nog een kat op de tuintafel. Was een gezellig feestje.
Mijn binnen katten deden helemaal niks. Terwijl er normaal 1 toch wel tekeer kan gaan, maar die had de katten buiten nog niet gezien.
De kat was aan het nadenken wat 'ie ging bakken voor bij de koffie (foto is van gisteravond). Hij mag niet op het aanrecht, maar ik was niet aan het opletten
Zo mooi, ik doe dit ook. Foto maken en dan zeggen ‘foei mag niet’ en eraf duwen. Hoe bedoel je mixed messages
Ik baal een beetje maar denk dat ik het moet opnemen met de dierenarts (of misschien heeft iemand hier de tip). Mijn katten kregen altijd biologisch graanvrij droogvoer en dit ging perfect.
Zonder gezeur naar de bak om te poepen etc. Nu krijgen ze sinds een paar maanden dieetvoer omdat een kat blaasgruis heeft (royal canin). En nu was ik hier al niet blij mee maar een kat raakt hiervan enorm geconstipeerd.
Oplossing van de DA is nu laxeermiddel bij het voer doen en dat gaat nu goed maar vind het ook zoiets dat ik mijn kat zijn hele leven lang laxeermiddel moet gaan geven(vooral hij was hiervoor een poepmachine elke dag stipt dezelfde tijd ging het los). Want als ik weer even stop lukt het hem weer niet om te gaan.
Eigenlijk wil ik weer terug naar graanvrij voer maar dan wel wat ook geschikt is voor blaasgruiskaters.
Ik kom nu wel deze tegen Control en uiteraard ga ik overleggen met de DA (ben nu zelf al met de ingrediënten aan het puzzelen maar oh boy) maar heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Haha, nou, mijne zijn toch al verpest
Love al deze foto’s!
Mijn favo momentje is 's avonds, wanneer ze hun best doen om allebei opgepropt tegen mij aan te liggen, terwijl er nog 2 meter bank vrij is
Awww kusje geven😍
Ik hoop dat zijn snode plannen het maken van croissants betreft. Anders moet ik hem toch echt cancellen.
M’n kat ligt rustig te slapen naast me op de bank en opeens slaakt ze een paar kreetjes - heel zachtjes maar wel een beetje jammerend. Zou ze ergens pijn hebben? of een nare droom? Of een trauma?
Nou heeft ze zich weer op haar rug gerold
Agossiiie! Ik denk een droom, die van mij mekkeren ook wel eens als ze slapen. Als ze echt pijn zij hebben zou ze wel wakker worden en anders gaan zitten?
Ben weer gerustgesteld ik aaide dr wangetje en ze werd wakker en begroette me met veel kopjes misschien droomde ze dat ze eten wilde want hierna liep ze naar dr voerpuzzel en nu staat ze voor me te klagen dat die leeg was. Hou zo veel van haar dat het pijn doet
Heeft het zin om Feliway te sprayen, nadat je kat al ergens aan heeft gekrabd? Of zorgt dat ervoor dat ze dan daar juist meer gaan krabben?
Ik had dezelfde vraag van de week en ben 't gaan proberen. Ik merk echt wel dat er minder wordt gekrabbeld
Die is lekker aan het dromen!
Doen mijn katten ook wel eens. Of soms blazen in hun slaap en dan worden ze gedesoriënteerd wakker.
Haha ik hoor hem gewoon zeggen ‘Snoep, nu.’
Nou dat ben ik wel met hem eens hoor