Ik ga echt helemaal stuk om die scene dat die SF’er tegen Gaby zegt: wat doe jij hier? Ga weg joh AAAAAHAHA wat grappig
Hahahaha dat was echt goud
Ze ging zo ongeveer
6 januari weer kamp van koningsbrugge jongens
Getver die klappen die sommigen maakten bij de sprong in de grot Zo kut
Onbenullig dingetje over special forces: VIPS. Maar voor de Big Brothers kijkers onder ons Michel is mee als medic. En ik bedenk mij nu net dat hij ook even gedate heeft met Gaby. Dat vertelde hij in Big brother. Ik wist zelf ook niet wat ik moest met de informatie haha, maar moest het even kwijt
Vind het programma wel leuker dan verwacht, maar ben ook blij dat Kamp Koningsbrugge weer snel begint. Echt zo benieuwd!
Hé wat grappig, ik moest van de week nog aan hem denken toen ik Special Forces: Vips keek. Doordat ik Gaby zag idd
Schrok daar ook echt van. Vondt dat stuk met Gaby echt wel mooi. Ik ken haar niet maar durfde direct naar dr insta maar was toch een soort van teleurgesteld ofzo haha. Ik had het mooi gevonden als ze toch iets ermee had gedaan. Misschien wel en is het niet zichtbaar op insta.
Vond het boks onderdeel ook interessant om te zien wat het met mensen doen. Ik had ergens gehoopt dat er ook dieper ingegaan werd op Giel
Op Videoland staat ook een docu over de Special Forces waarin Sander Aarts (van de staf) veel aan het woord is.
Oh en die Erik Wegewijs is dus blijkbaar in het echt ook een coach enzo. Vond 'm al zo’n motivational speaker