Kamp Waes

Nou dit. Ziet er zo oncomfortabel uit. Ook Giel met z’n haar de hele tijd in z’n gezicht.

1 like

Wel jammer dat ze zeggen: Wat we in een SF operator zoeken is dat hij fysiek fit is… dat hij een bepaalde mate van…en dat ie vooral… dat hij snel kan schakelen

2 likes

Huuuuuh waat??? Is Kamp Waes weer terug

1 like

Nu rtl… Special forces vips.

Oooh, dat met Dave & Gaby?

Lig al in bed haha

3 likes

Jep haha

Er is nog nooit een vrouw door de trainingsselectie gekomen, misschien daarom.

Wat is Giel een sulletje zeg. Echt een zielig mannetje vind ik hem.

1 like

Hahahahahahahahaha dacht ik ook net.

Is D-BNers kapot zien gaan op tv leuk? (Hahahaha wie hou ik voor de gek, mensen kapot zien gaan terwijl je op de bank zit met chips en lekkere dingen is sowieso leuk)

4 likes

Precies! Haha het is zeer vermakelijk :see_no_evil: :sweat_smile:

1 like

Zit dit nu terug te kijken, maar God wat zal ik blij zijn als Kamp Waes of desnoods kamp Koningsbrugge er weer is. Dit is meer een heropvoedingskamp van BN’ers

5 likes

Ik vind het wel leuk om te kijken! Die Judoka vind ik echt een toffe peer, helpt iedereen en probeert echt mensen te motiveren.

1 like

Haha ik kijk het nu en is het echt nog meer ellende :joy: Echt bizar. Maar kijkt wel goed weg. Die afscheidsbrieven ook hahah wat een emoties.
Het is ook zo anders zonder een Waes of Koningsbrugge die ff beschouwend wat opmerkingen maakt

1 like

Zijn die mannen echt SFers? Ik vind ze zo onaardig. Maar die BNers zijn ook wel echt minder fit dan de deelnemers aan kamp waes.

Ik ben wel onder de indruk van Roy Meyer, zo’n gigantische gast maar hij komt echt over als een lieverd.

Edit ik vind dat sommige deelnemers minder fit zijn/niet fit wel het programma minder leuk maken. Want zoals bij die vrouw die er meteen uit is, die kon het fysieke gewoon niet. En dan kan je het hele mentale gedeelte wel interessant vinden en alles maar je red het gewoon niet want je zit daar al veel eerder. Net als je mij 10x laat opdrukken. Ik kan dat niet dus het heeft geen zin. Bij kamp waes vond ik het juist mega interessant om die hele fitte mensen te zien omgaan met de groepsdynamiek en doorpushen wat bij de sf hoort. Maar als je niet zo fit bent houdt je iedereen tegen vooral omdat er wel fit(tere) kandidaten tussen zitten. Iedereen moet ongeveer hetzelfde startniveau hebben.
Ik vraag me ook af met die nummers is dat bij de echte SF ook zo? Ik begrijp de ontregelende werking maar ik vraag me af of dat nodig is (of omdat bners een te groot ego hebben dat t daarom bij hun nodig is?)

Ik blijf wel kijken denk ik hoor want ik denk dat na 2 afleveringen wel alle niet zo fitte mensen zijn afgevallen

5 likes

Ik vind het echt zo’n verschil met kamp Waes en kamp VK.

Daar was het ook strak en strikt en een fysieke en mentale uitputtingsslag, maar wel met respect en een doel ofzo? Ook het toewerken naar een eindopdracht.

Heb bij SF Vips meer het idee dat die begeleiders je afzeiken en kleineren gewoon omdat het kan. Soms voegt het geen donder toe, het maakt de kandidaat geen centimeter krachtiger. En dat vond ik bij Waes en VK dus wel!

Kan niet wachten tot seizoen twee van die series op NPOstart staan, die bingewatch ik de moederrrrr

7 likes

Ja inderdaad
En ik vind de opdrachten ook heel zwak, voor m’n gevoel hebben ze twee afleveringen precies hetzelfde gedaan. Behalve dan dat huishoudelijke gedoe maar dat vond ik saai haha
Ik vind dit meer leuk op de manier van een doorsnee realityserie
Vooral Kamp Waes was ik echt zo van onder de indruk toen ik dat keek!

3 likes

Ik vind de SFers ook veel minder aantrekkelijk dan bij kamp waes

8 likes

Hahaha was de enige reden om te kijken toch? De knappe SF lui

Ondanks dat ze onherkenbaar waren :grimacing::woman_shrugging::drooling_face:

Is het al duidelijk of er echt geen seizoen 2 van kamp waes komt?

1 like

Nee voor Tom.

1 like