Jouw Spotify jaaroverzicht

hahahahah 5,5u in totaal! Moest hier wel heel erg om lachen (ik ben dit jaar google play gaan gebruiken omdat ik daar een familie account voor heb en een google home enzo)

Edit: volgens mij komt ook 75% hiervan van het weekend dat ik een LAN had en aan een stuk door het laatste album van Muse luisterde via mn playstation terwijl ik gamede

2 likes

Nee, ik schaam me er niet voor :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

HAHA. Ok Spotify ik weet dat ik Alvaro Soler in het mooiste mannen topic heb gegooid, maar om hem dan gelijk als best beluisterde artiest te bestempelen?? Ik zou dan 12uur naar la cintura hebben geluisterd??
Verder, eh ja…ik ken geen schaamte als ik in de auto wil meezingen met Spotify.

11 likes

Echt genant veel naar nieuwe album van Editors geluisterd dit jaar.:speak_no_evil: En dan heb ik het ook nog op CD en Apple music.
Fiction Plane heb ik alleen via Apple geluisterd dus snap niet hoe die erin komt?:face_with_monocle: En Arctic Monkeys luister ik vrijwel nooit dus snap ik ook niet maar dat is misschien m’n vriend.

2 likes

STAN LOONA!!!

Ook wel typisch dat twee keer hetzelfde lied in mijn top 5 staat… :expressionless:

3 likes

Probeer me niet te schamen maar dat is best moeilijk.

:woman_facepalming::woman_facepalming:

20 likes

Haha, allemaal serieuze dingen en dan ‘kinderliedjes’.
Is wel te verklaren omdat ik regelmatig kinderen over de vloer heb.

7 likes

Ik heb dit met Arcade Fire… vast weleens geluisterd hoor, maar ik weet niet eens precies hoe het klinkt?

Zoek Everything Now op❤

2 likes

Lol, zit ik toevallig net te luisteren. Ken het inderdaad wel, maar zeker niet grijs gedraaid dit. Zal mijn vriend misschien gedaan hebben dan.

1 like

Meteen Momoland maar opgezet :smiley:

1 like

Snap alleen niet hoe zij in mijn top 5 zijn gekomen hahaha!

1 like

Dit klopt eigenlijk wel! (Fijn dat mijn guilty pleasure ook in de top vijf staat, maar goed)

Ben er wel blij mee, heb 44 uur naar mijn favoriete artiest geluisterd (Barns Courtney). Ik luister naar van alles op spotify, en herken alles uit mijn lijst eigenlijk wel.

5 likes

Proud n fout

5 likes

het is toch gelukt! qua muziek klopt het wel, alleen die tijd klopt echt niet. ik luister iedere dag zeker 2/3uur muziek via spotify, dus dit is echt veel te weinig haha

3 likes

1 like

Klopt behoorlijk bij mij! Vind de tastebreakers afspeellijst ook heel leuk!

3 likes

Ook leuk. Ik luister vooral naar muziek van artiesten met het sterrenbeeld steenbok, zoals David Bowie en Sean Paul. Vraag me of hoe vaak die twee ooit eerder in dezelfde zin genoemd zijn.

9 likes

Ik deelde tot juni dit jaar mijn account met mijn ex, en hij luisterde heel erg veel muziek. Heb net gekeken en de meest beluisterde nummers zijn allemaal van hem. Wel jammer, was wel benieuwd waar ik zelf veel naar had geluisterd! Heb wel een beetje een idee (John Mayer, Kodaline, Maroon 5 en Mamma Mia haha)

1 like

Kitty guuurlll