Ik deel sinds een half jaar mijn account met mijn 12-jarige nichtje en was zo bang dat Lil kleine ofzo de lijst zou halen, maar gelukkig niet en heb ik blijkbaar toch nog 33 uur met de Arctic Monkeys doorgebracht. Vind deze overzichten altijd zo leuk, vooral omdat me steeds weer op valt dat ik toch wel erg veel naar pop luister, en dat wil zeggen dat ik meer sport dan ik altijd denk. Gelukkig is rock wel mijn subgerne want daar ligt toch wel echt mijn liefde
Kids With Guns!!!
Wat een kutnummer staat er bovenaan haha
Jaaaa! hou van dat nummer haha
Ik gebruik sinds deze zomer Spotify echt intensief, daarvoor niet echt. Dankzij m’n vriend, waar ik vanaf juni mee ga, luister ik veel DnB. Dus dat deze lijst er zo uitziet vind ik wel grappig
Ik heb 28,000 minuten vanaf september. (Daarvoor had ik een gedeeld account met mijn vader.) Ik denk dat wij vooral in het weekend bijvoorbeeld van de ochtend tot ooit zelfs in de nacht spotify aan hebben staan op de boxen door het huis. Dan zit je natuurlijk zo aan een heel aantal minuten. En dan nog altijd savonds muziek aan staan, in de bus, tijdens het douchen, het weekend. Dus eigenlijk altijd als we thuis zijn en ik ook nog onderweg.
Mijn overzicht klopt wel redelijk denk ik! Heb 24 uur naar La Dispute geluisterd, haha. Verder is Blof echt mijn guilty pleasure.
Waar vind ik die top 100? Ik heb die niet volgens mij?
Oh die heb ik (nog) niet. Die van 2017 staan er nog. Dan wacht ik maar even af.
Feet don’t fail me:heart:
Ik gebruik mijn eigen spotify eigenlijk bijna alleen maar voor podcasts en in de auto, maar vooruit:
Ik vind het wel gek dat de meest beluisterde nummers bij zoveel mensen niet kloppen, hoeee dan? Bij mij klopt het wel.
Bij mij is ie verpest omdat het een gedeeld account is, lijkt wel een verzameling guilty pleasures
edit: sk8er boi staat in de top 5, nu weet ik wat de ander stiekem in de auto luistert hahaha
Ik kom er net achter dat alles wat ik in privé-modus luister niet wordt meegerekend. Dat is bij mij 90%, dat verklaart wel wat.
Maar goed, de 5 nummers die genoemd zijn ken ik geen van allen, dus dan is het alsnog raar.