Oei ja dat was lelijk;-) veranderd!
Haha je leest dit verhaal en dit is wat je opvalt?
Ik had de met hand afgekolfde moedermelk laten vallen nadat ik de kersverse ouders had uitgelegd hoe kostbaar en voedzaam het was😭 Duizend keer m’n excuses aangeboden.
Gelukkig mocht ik de volgende dag nog terug komen. Dat was de eerste en hopelijk ook de laatste keer.
Oh ik vind eigenlijk dat ze dat gewoon op haar mobiel mag hebben staan, en dat jij niet zomaar haar internet had moeten openen. Neemt niet weg dat het heeel ongemakkelijk was voor jullie beiden
Nee ik weet ook nog steeds niet wat ik dacht toen ik zonder overleg haar internet opende…
Maar ze heeft 2 kinderen van 6 en 3 dus ik vond het sowieso erg onverstandig dat niet af te sluiten na consumeren. Voor je het weet opent een van je kinderen internet.
Geen blunder van mij, wel omgekeerd
Met die extreme kou begin dit jaar stond ik in een patatkraam te chillen zonder verwarming, dus ik had 5 truien aan en zag er 3x zo breed uit als dat ik daadwerkelijk ben. Komt een manager langs en hij vraagt of ik kan helpen met afbouwen, want ik ben immers zo’n sterke en brede vrouw! Weet je het zeker? Ben niet breed, ben een michelinmannetje met 5 truien aan
Mijn baas kwam er net achter dat ik per ongeluk de laatste maanden elke keer als ik eten bestelde zijn bedrijfscreditcard had gebruikt Die had ik een keer gebruikt om pizza te bestellen tijdens overwerk en die blijft dan dus altijd tussen je betaalwijzes staan, zo dom…
Oh shit. Moet je veel terugbetalen?
Valt mee, 45 euro. En hij moest zelf vooral heel hard lachen dus ook weinig schade voor mn verdere carrière haha
Ik werkte ooit bij de Hema brood/gebak/vlees counter en heb op mijn eerste dag twee dozen met taart zo dicht laten vallen dat de taarten verpest waren. Week later liet ik een hele rosbief op de grond vallen dus die moest weggegooid worden
Ik had vanochtend een gesprek met een collega over Blijdorp. Blijkbaar zat ik er zo in, dat toen ik gebeld werd ik opnam met; Goedemorgen met Quinn van Blijdorp wat kan ik voor u doen?
Mijn collega begon direct zo hard te lachen dat ik van schrik het gesprek weg drukte
Ik heb een keer tijdens de uitverkoop alles verkeerd af staan prijzen. Niemand had mij uitgelegd hoe ik het moest doen. Had een lijst gekregen met artikelnummers en percentage kortingen. Alleen had niemand mij uitgelegd dat die lijsten niet altijd kloppen. Hele winkelvoorraad verkeerd afgeprijsd.
Nu kan ik er wel om lachen ja. Toen niet.
Ik ook😂. Ik was met mijn collega in gesprek dus ik zei ook haar naam. We moesten allebei super hard lachen en de klant aan de telefoon was gelukkig een bekende klant dus die moest ook lachen.
Hahaha in mijn buik
Ik heb ooit eens een patiënt gehad en in het dossier las ik dat hij zwakbegaafd was. In de wachtkamer stonden twee mannen op. Eentje zag er een beetje vreemd uit en ik ging er blind van uit dat dit de zwakbegaafde man was en sprak hem ook zo aan. Bleek de begeleider. Uiteraard nog proberen goed te praten en dat soort dingen, maar dat mocht ook niet meer baten. Later kwam ik die begeleider nog regelmatig tegen in de stad en ik probeerde dan vriendelijk te lachen maar of hij herkent me niet of hij blijft er salty over.
Heb er wel van geleerd dat ik niet meer zo maar aannames ga maken.
Ook als je denkt dat iemand met zn partner komt altijd gewoon vragen. Beter dat mensen doen alsof je achterlijk bent omdat je niet gelijk ‘ziet’ dat het hun partner is, dan het aannemen en dat het dan blijkt dat het hun moeder/vader, broer/zus, of begeleider is.
Hahah, ja, ik vraag ook nooit meer ‘Oh, is uw partner mee’, maar ‘Wat bent u van elkaar?’ of ‘Wie is er met u mee?’. Die fout maak je ook maar een keer, haha.
Lol ik bedenk me ineens twee dingen. Vorig jaar op een borrel met ouders stond ik met een vrouw te praten die zei dat haar man zo zou komen. Staat daar vijf minuten later een man bij, dus ik stel me voor en zeg iets in de trant van fijn dat u bij u vrouw kon aansluiten. Was het natuurlijk een hele andere man
En op mijn vorige werk op mijn eerste dag werd ik naar een lokaal gestuurd voor een ontmoeting met allemaal belangrijke mensen. Daar liep een man in een rattig tshirt stoelen aan te schuiven terwijl net geklede mensen met elkaar aan het praten waren. Dus ik dacht, nou dan stel ik me vast voor aan de conciërge, ook altijd mooi meegenomen. Bleek hij dus de afdelingsleider te zijn. Nice save vond ik wel haha. Waarom hij een rattig tshirt aanhad ben ik nooit achtergekomen.
Niet een hele erge, maar ik voel me wel een soort van kut. De directeur vroeg aan iemand om twee a4tjes te printen, en ik zeg heel enthousiast dat ik het wel doe. Print ik in het enthousiasme per ongeluk tweemaal een verkeerd bestand uit. Van meer dan honderd pagina’s. Hij stond echt lang bij de printer te wachten tot de goede printjes eruit kwamen en zei dat hij het wel erg zonde vindt van de bomen.
Ik heb een keer het hele systeem volgezet met de tekst: ‘gasten hebben €10 gemasturbeerd’, ipv €10 betaald. Dit was uiteraard in een andere taal, waarbij het 1 letter verschil was. In het Nederlands ken ik het verschil wél😬.