- Ik leef voor tosti’s met alleen cheddar kaas erop
- Karamel zeezout vind ik echt verschrikkelijk.
- Ik hou sowieso niet van de combinatie zoet-hartig. Vooral warm fruit etc vind ik zooooo ranzig.
- Ik heb een fobie voor prakken. Ik eet dus ook alles apart, aardappels, groente en vlees. Als ik mensen hun eten zie prakken word ik al misselijk.
- Toen ik net een Airfryer had heb ik zoveel ge-airfryert dat de geur van een Airfryer me nu zo tegenstaat dat ik er misselijk van wordt.
- Ik ben ZO blij dat ik hier lees dat er zoveel mensen kokos ook ranzig vinden. Ik snap ook echt niet dat mensen een Bounty kunnen eten, als ik ook maar één vlokje kokos proef ga ik al over mijn nek. Ik vind het echt verschrikkelijk, mn keel schiet gewoon bijna op sloot en al het leven wordt uit me getrokken. Daarentegen vind ik Malibu cola wel echt hemel.
- Van die kant en klare stokbroden met kruidenboter, kleffe mora broodjes uit de magnetron en frikandelbroodjes uit de magnetron vind ik echt heeeeeeeeeeeerlijk.
- Toen de Big Tasty nog niet vast in het assortiment zat en weer terug was van weggeweest, ben ik samen met mijn (nu ex) vriend helemaal op de fiets naar de mac gegaan en toen heb ik 3 big tasty’s op. De liefde voor mijn vriend is verdwenen maar ik denk vaak terug aan dit moment bij de mac en hoe gelukkig ik was dat de Big Tasty weer terug was.
- Ik hou niet van saus. Mayonaise, ketchup, curry, joppie, noem het op ik vind het gewoon niet lekker. Alleen op knoflooksaus ga ik echt lekker.
- Ik eet nooit pizza zonder knoflooksaus
- Je mag me wakkermaken voor een croissant met leverworst
- Ik doe vaak honing op mijn pizza (aanrader!)
- Met uitgaan drink ik alleen bier maar ik vind een wijntje eigenlijk lekkerder
- Ik lust geen koude ananas maar wel warme bijv. op pizza hawaii
- Ik lustte heel lang geen spruitjes maar nu weer wel.
- Ik lust wel warme gerechten met witlof maar eet geen rauwe.
- Ik vind asperges echt ranzig. Behalve groene
- Liefst eet ik elke dag junkfood zoals pizza, patat, kant en klare sate uit het vriesvak, van die diepvries dingen, diepvriespizza enz. Maar ik doe het niet
- Ik ben gek op koken en vind het elke dag weer een feestje
- Maar ik word GEK van elke dag bedenken wat je nu weer moet gaan eten 's avonds…
-
Ik houd van hele uitgesproken smaken: knoflook, ui (zag hier al een paar haterz voorbijkomen, ik ben dus zo’n eeuwige stinkerd) en mijn favoriete fruit is grapefruit, lekker zuur. Oh ja en als koffie lekker espresso of in ieder geval zwarte koffie, geen melk/suiker erbij.
-
Ik eet geen ontbijt (meer).
-
Ik ben dol, echt dol, op coca cola zero vanille. Mag van mezelf maximaal een blikje per dag maar oooh wat lekker.
-
Ik probeer plantaardig te eten maar vind het nog echt fucking moeilijk. Gaat wel goed op zich maar sommige dingen mis ik zo. Eet nu 9 maanden geen vlees of vis meer en dat gaat me wel verbazingwekkend makkelijk af.
-
Een maaltijdsalade is mijn favoriete avondeten, eet dat denk ik ook wel 3-4 keer per week nu ik weer lekker alleen voor mezelf kook.
-
Amandelen met rooksmaak van de Albert Heijn zijn mijn meest recente en echt hartstochtelijke passie op het vlak van eten, ooooh wat is dat lekker <333
-
Ik houd niet van witte wijn, wel enorm van rood. Zou dat makkelijk iedere avond kunnen drinken.
-
Maar dat mag ik niet van mezelf, alleen op weekendavonden mag ik alcohol.
-
Ik heb altijd hummus in huis.
-
Ik vind popcorn echt geen zak aan, nooit begrepen.
Volgens mij kan ik hier 50 confessions opnoemen maar ok
-
Altijd look, veel look. 2 teentjes in pastasaus? Bitch please.
-
Bij frietjes van de frituur doe ik altijd een ‘quality check’: ik begin altijd met de minst lekkere (die te hard zijn of iets te donker, …) zodat ik op het eind de paar allerbeste frietjes overhoud, om dan als laatste de allerlekkerste te eten (mijn vriend vindt dit altijd onzettend grappig om te zien).
-
NOOIT saus op frieten trouwens, altijd apart. Uberhaupt nooit te veel saus op eender wat, ik vind die vettigheid echt vreselijk.
-
Ik ben een ontzettende groenteliefhebber, kan ook serieus genieten van gezond eten.
-
Behalve erwtjes, die vind ik echt afschuwelijk. Vooral die in glazen potten (maar uberhaupt groente uit blik/pot eten…)
-
Hartig > zoet. Zoet beleg op brood vind ik goor. En je maakt me echt niet blij met snoep, taart of slagroom. Uitzonderingen maak ik enkel voor pure chocolade, cheesecake en veganistische gebakjes vind ik vaak ook lekker.
-
Ik ben een echte koffiesnob. Ik drink enkel slow coffees en espresso, of een simpele filterkoffie als het goede bonen zijn. Anders vind ik er niks aan.
-
Ik probeer de laatste maanden vaak vegetarisch/veganistisch te eten, maar ik vind het soms toch nog moeilijk om vlees of kaas weg te laten uit een gerecht.
-
Constant denken wat ik vanmiddag/vanavond/morgen/komend weekend ga eten. En als ik ergens ga uiteten, dagen op voorhand al de menukaart bekijken, is voor mij echt voorpret.
-
Ik zou iedere dag pasta kunnen eten. Ik vind het zo’n fijne manier van eten (zeker linguine en tagliatelle). Je kunt me echt wakker maken voor een goed bord pasta. Carbonara, arrabiata, bolognaise, eender wat - maakt niet uit.
- Ik kijk neer op mensen die kraantjeswater drinken
- Ik eet maltesers altijd met een pak lays zout. Dus eerst een malteser in mijn mond en dan een chip en daar zuig ik dan op
- Ik vind tomaat op een broodje niet lekker omdat het brood dan zompig (haat dit woord) wordt. Maar tomaat-mozzarella op een brood vind ik dan wel heel lekker
- Warme avocado is goor
- Ik ben echt moeilijk als de bediening in een restaurant op niks trekt
- Ik zou voor altijd brood kunnen eten
- Ik vind pizza overrated
- Ik drink heel graag en ik krijg daar altijd opmerkingen over
- Ik vind krokante frietjes altijd het lekkerst
- Nederlandse mayonaise is niet te vreten.
-
Ik drink vrijwel nooit frisdrank. Alleen de Tonic in een Gin Tonic maak ik een uitzondering.
-
Ik heb al heel erg lang geen boterhammen meer gegegeten. Broodjes eet ik dan wel weer graag.
-
Ik lunch daarom op het werk vrijwel altijd met een salade die ik iedere ochtend vers maak.
-
Als ik uit eten ga drink ik het liefste een glas rode wijn. Behalve met heel warm weer dan kies ik nog wel eens voor een droge witte.
-
Ik snoep vrijwel nooit en sla ook vaak de traktaties over op het werk. Ik hou gewoon niet echt van zoet.
-
Ijs kan je me dan ook niet blij mee maken. En dat vinden mensen soms best wel raar.
-
Ik hou van chips. Vooral Lays paprika.
-
Voordat ik mijn man leerde kennen lustte ik geen olijven en heeft me net zo lang iedere keer een olijf laten proeven tot ik ze wel ben gaan lusten. Denk dat hij nu soms wel spijt heeft want nu moet hij ze dus delen
-
Ik hou van koken en ook daarom vrijwel altijd zonder pakjes en zakjes.
-
Pizza is mijn lievelingseten en daar kan je me dan ook echt midden in de nacht voor wakker maken.
Kraantjes water?
Kraanwater
Ja dat snap ik
Waarom zou je dat kraantjes water noemen?
Volgens mij is dat Vlaams
Omdat dat Vlaams is.
Bedankt voor de reminder! Ik heb dit onlangs voor het eerst geproefd in een salade toen we uiteten gingen, en dit was ZO lekker. Snel in m’n boodschappenlijst zetten…
- ik heb een hekel aan ‘gewone’ boterhammen. Vind ik echt niks aan!
- Maar ik houd van ‘lekkere broodjes’ dus bijvoorbeeld een broodje in een lunchroom. Lekker krokant met luxe beleg hmmmm.
- Love snoepjes met zo veel mogelijk kleurstof.
- Als kind was ik zo mager en dronk ik heel slecht dat ik mede daardoor tijdens een hittegolf een longontsteking opliep. Moest toen op vreetdieet van de huisarts en verplicht gevulde koeken eten en volle melk drinken.
- Waardoor ik nu gruwel van melk drinken en gevulde koeken.
- Ik ben zwanger en vind een dikke buik prima maar geef me een cocktail met rum, en toastjes met franse kaasjes en spaanse hammetjes. Mis dat zo.
- Koude thee vind ik niet erg om op te drinken.
- Sinds afgelopen september mijn keelamandelen verwijderd zijn en ik op 1 dag 20 waterijsjes heb gegeten tegen de pijn heb ik geen waterijsjes meer gegeten.
- Love koken en bakken. Bak soms op bestelling. Kook soms mee in een kookgroep.
- Mijn geheime fooddroom is meedoen aan een Masterchef aflevering waarin ze een foodtruck challenge doen. Ik weet zeker dat ik daar vet goed in zou zijn.
- ik hou niet van kaas, maar wel als tosti
- saus moet altijd los
- ik hou niet van aardappels in welke vorm dan ook, ok chips tolereer ik
- ik ga uit mn bek stinken van yoghurt/kwark
5 ik drink teveel limonade etc omdat ik anders veel minder zou drinken als ik water drink
6 in de winter drink ik trouwens wel heel veel thee
7 ik hou niet van fastfood behalve een broodje falafel
8 ik vind het zonde om calorieen te drinken want dan kan ik minder eten
9 ik krijg altijd hoestaanvallen van peper
10 ik hou heel erg van toetjes maar om de een of andere reden eet ik ze nooit
- Altijd als mijn moeder iets bakt bewaart ze een bolletje rauw deeg voor mij.
- Love hummus vooral de tuinkruiden variant van maza. Helaas kan ik die nergens meer vinden.
- Naturel ribbeltjes chips met suiker = life
- Ik leef voor chips en chocola
- Altijd als wij roomboter in huis hebben moet ik minimaal 1 beschuitje met roomboter en hagelslag eten.
- Ik vind fruit door het avondeten echt heel vies.
- Als ik een haar vind in mijn eten ben ik meteen klaar.
- Ik ontbijt nooit doordeweeks.
- Mango thee van AH eigen merk is mijn lievelingsthee.
- Ik kan de hele dag door frietjes eten
-
Kaas! Kaas! Kaas! Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan kaas denk.
-
Ik haat mandarijnen en de geur ervan. Ik ontneem mijn vriend niet veel, maar hij mag van mij geen mandarijnen kopen en thuis gaan opeten.
-
Fruit in warm eten vind ik niks, maar voor ananas maak ik een uitzondering.
-
Als ik bij de Italiaan ga eten, bestel ik bijna altijd spaghetti carbonara en als ik iets thuis laat bezorgen dan is het ook bijna altijd carbonara.
-
Elke zondag zeg ik weer tegen mijn vriend dat ik vanaf maandag echt even weer even gezond ga eten. Dinsdag zit ik weer aan de chocoladereep en is het toch al verpest voor die week. Dus dan ga ik de maandag daarna weer met volle moed ertegenaan. En na een dag verpest ik het weer. En zo gaat dat maar door.
-
Zo probeer ik ook al weken intermittent fasting te doen. Dus niet eten van 20u tot en met 12u de volgende dag. Maar terwijl ik dit typ zit ik aan mijn ontbijtje.
-
Ik vind oploskoffie zeer goed te doen.
-
Mijn lichaam bestaat grotendeels uit avocado.
-
Als ik biefstuk eet, dan is het meer soep van pepersaus met daarin ergens een stukje biefstuk.
-
Mozzarella’s noem ik mozzies en aubergines noem ik aubies.
-
Ik vond hummus echt super lekker. Tot ik mezelf een keer misselijk heb gegeten aan worteltjes met hummus. Nu kots ik als ik eraan denk.
-
Ik hou van alle soorten kaas, maar mijn lieveling kaas is komijn kaas.
-
Ik lust alleen maar knakworst van Unox. En het liefst koud, gewoon zo uit het blik.
-
Soep is om in te soppen. Een hard broodje met kaas als favoriet.
-
Vroeger als kind mochten we 1 ding zeggen dat we echt niet wilde eten. Dan kreeg je iets anders in die plek. Ik had rode kool en nu nog steeds krijg ik iets anders als mijn ouders rode kool eten.
-
Ik hou van uit eten. Echt mijn lievelings bezigheid.
-
Met meer dan 4 mensen sushi of tapas eten? Hell no! Ik bestel wat IK wil. Nee we gaan niet 20 dingen bestellen en dan gezellig allemaal iets eten. Gewoon NEE.
-
Qua fruit eet ik weinig variërend maar sinds ik zwanger ben crave ik in eens naar peren en mandarijnen.
-
Mijn favo chocolade is de Milka met daim reep.
-
Ik heb 12 snackboxen in de vriezer liggen die ze bij de Lidl alleen hebben met Amerikaanse weken. Met cheese nuggets, uien ringen en mozzarella sticks. Ik sla ze altijd groots in.
Ooh ja en ik eet geen warme abrikoos of ananas.
- mijn lievelings eten is Knorr kip tandoori met extra veel rode peper. Eet het ook koud als ontbijt zonder rijst enkel de saus het liefst
- Heb een hekel aan varkensvlees maar lust wel vleeswaren als gerookte ham en bacon
- Als ik pannenkoeken eet moet ik erna wat hartigs eten
- Ik drink geen prik en als er niks anders in huis is schut ik de prik eraf
- Ik eet met female rauw gehakt rouwe kipfilet ( nooit ziek van geweest tot ieders verbazing)
- Hou van Brie en kan dit altijd eten
- Haat aan kokos Alleen de geur al maakt me misselijk. Zelfde als lams vlees en geitenkaas jak.
- Lust geen Noten pinda’s of iets in die Richting ook geen pindakaas
- Het liefst als ik naar een fastfood restaurant ga zou ik de friet van de Mac willen en de kip burger van burger king
- Ik lust wel rauwe zalm en tonijn maar absoluut niet gebakken iets in de structuur die het dan krijgt trekt me niet aan
- Chips eet ik alleen de normale naturel variant
- Ik drink echt nooit dranken met alchohol vind het zo smerig
1: sinds ik mijn amandelen heb laten knippen wil ik alles eten met banaan smaak. Love banaan.
2: ik maak bijna altijd alles klaar uit de oven (aardappeltjes, groenten). In een grote ovenschaal met olie en kruiden. Lekker weinig afwas en vaak ook nog super lekker.
3: heb een pepsi max cherry obsessie. Het liefste drink ik iedere dag 6 blikjes maar ik hou het beperkt.
4: ik vind worteltjes zo lekker dat ik bijna iedere dag 500 gram worteltjes eet. Rauw of uit de oven met wat honing.
5: Van patat en hamburgers krijg ik eigenlijk altijd direct buikpijn, maar 1x in het jaar neem ik het voor lief.
6: het laatste hapje of slokje laat ik altijd staan.
7: ik gruwel van kokos.
8: ik heb periodes gehad dat ik een hele zak snoep per dag at (en als het ff kon meerdere keren per week). Gelukkig ben ik daar vanaf.
9: ik vind alles vies waar nog een botje in/aan zit. Ooit een keer piepkuiken besteld in een restaurant waar nog een bot aan zat, het liefste had ik het niet opgegeten.
10: warm fruit in eten vind ik (bijna) het ranzigste wat er is.
11: het liefste ontbijt ik met warm eten.
- koriander is echt de duivel in gerechten. Smaakt naar zeep voor mij
- boter op brood vind ik echt goor, alleen bij hagelslag gebruik ik een dun laagje wat net aan de hagelslag doet blijven plakken.
- I loooooveeee pasta gerechten. Daar mag mij echt voor wakker maken.
- Ben ooit eens zo ziek van sushi geweest dat ik aan de gedachte van edamame boontjes echt misselijk word
- mijn favoriete pizza is met mozzarella. Lekker van die sliertjes als je een hap neemt (en tegelijk daardoor je kin verbrand)
- ik heb het liefste chocolade met hazelnoten erin.
- Ben&Jerry chunky monkey is mijn favoriete smaak
- Vienneta ijs is zo fout maar zo lekker qua comfort food soms. En dan het liefste de chocoladevariant.
- gekookte aardappels verzuip ik in jus, heeeeeeel veeeeeeeel jus. De structuur van gekookte aardappelen vind ik vies
- afhaalchinees vind ik niet lekker, vaak veel te vet en redelijk smaakloos