Dit was altijd zo’n leuk topic op egf en I love lijstjes!
-
Ik heb drie jaar lang mijn koffie zwart gedronken toen mijn vader was overleden omdat hij dat ook altijd deed. Nu drink ik decaf en altijd met melk.
-
Als ik warme chocomel drink moet er zelfgeklopte slagroom op en als de slagroonlaag weg is schep ik bij, liefst drie keer in totaal.
-
Mijn favoriete gerecht is coq au vin, maar dat heb ik al vier jaar niet meer gegeten.
-
Als ik een Milka Oreo reep van 300 gram koop, gaat die altijd in 1 dagdeel op.
-
Ik heb sterke gevoelens over mensen die margarine boter noemen.
-
Ik lustte nooit pure chocola, tot ik daar op een dag heel erg trek in kreeg, een 100 gram reep had gekocht, die in 1 keer had opgegeten, er heel erg misselijk van werd en toen lustte ik het weer niet meer.
-
Ik bak altijd zelf brood en confisqueer de kontjes als het brood nog warm is, waar ik dan plakjes geschaafde roomboter uit de koelkast op leg en een beetje zout overheen strooi.
-
Als mijn vriend soms even boodschappen gaat doen maak ik heel snel spaghetti olio e aglio en als hij dan thuiskomt en vraagt of ik knoflook heb gegeten zeg ik: “nee? Ik stink waarschijnlijk gewoon uit mijn bek?” en dan zegt hij ja oke.
-
Ik eet altijd dingen die over datum zijn of waar schimmel op zit (dat snij ik dan wel weg). Dit had ik ook al in wjekw gezet, maar ik had laatst best wel buikpijn gekregen na het eten van een stuk zalm en de volgende ochtend zag ik dat mijn vriend nog een stuk op zijn bord had liggen en toen ik ernaar keek wist ik dat als ik het op zou eten ik weer buikpijn zou krijgen en ik heb het toen gewoon opgegeten. En ja, ik kreeg weer buikpijn.
-
Ik laat pizza soms extra lang in de oven zitten omdat mijn vriend dan de korstjes niet opeet omdat die te hard zijn en dan ga ik die naast hem op zitten knagen met mijn jaws of steel en dan zegt mijn vriend altijd dat ik net die Indiase man ben die bakstenen eet.