Zijn er hier nog mensen die dit kijken? Ik volg hun nieuwste show (Jersey Shore: family vacation) wel. En heb in het verleden ook ongeveer alles gezien. Net als van Geordie Shore. Hopelijk zitten er meer “fans” hier dan hebben we ook een plek om alle nieuwtjes over de castleden enz te plaatsen.
Ik heb alle seizoenen van Jersey Shore gezien vroeger + dat programma van Snookie en Jwoww samen. Echt een guilty pleasure haha, mn vriend en ik maken soms nog referenties (rahnn staaaahp is er uiteraard zo eentje van)
Waar kan je family vacation kijken?
I love itttttt
@Xigua ik kijk het via Videoland, maar misschien kan het ook via de site van MTV!
https://www.mtv.ca via VPN! Zo doe ik het altijd. Ik ga nu seizoen 2 kijken. Heb van seizoen 1 wel wat gemist.
Thanks!
Ik heb echt al sinds begin Jersey Shore een zwak voor Vinny.
Ah leuk Deena krijgt een kindje.
It’s t-shirt tiiiiiiiime
GTL! Caps are here!
Ik heb afgelopen weekend op vakantie met een vriendin in bed Jersey liggen kijken en het is nog steeds zo leuk! Ik ben ook veel te geïnteresseerd in Ronnie zn babymamadrama
IK LOVE DIT ZONDER IRONIE
Aflevering 3 gezien. Jen is echt psycho joh.
Maar volgens mij hij ook. Of het is allemaal nep of ze zijn allebei gestoord. Ik ben wel super invested in dit verhaal haha
Ik heb me tijdens de originele series zo vaak verbaasd dat zijn gestoorde gedrag vooral tegenover zijn vriendinnetjes als entertainment getoond wordt. Die man is echt een abusive boyfriend en het lijkt erop dat hij nu zijn gelijke heeft gevonden…
Ik vond het jammer toen zij tegen de rest zei dat hij haar had lopen sms’en van hoer enzo, dat niemand zei laat zien dan. Dan weten we het gelijk zeker!
Die sporen allebei niet en zijn allebei zo abusive als wat. Hij zit nu wel in een ontiegelijke slachtofferrol, is ook niet oke dat zij die baby als inzet gebruikt, maar hij is allesbehalve een heilige. Moet ook altijd denken aan hoe ie met Sammy omging. Zij is de dans maar mooi ontsprongen, geef haar ook groot gelijk dat ze niet meedoet aan die nieuwe seizoenen omdat ze geen trek heeft in dat soort drama. Enige waar ik het echt sneu voor vind is die baby.
Heb echt zin in de volgende aflevering haha. Jersey Shore is zo mooi als er drama is. Ik vind alleen de setting een beetje saai zo in Las Vegas… Volgens mij zag ik ook dat ze nog een keer naar Pauly zijn huis gaan dit seizoen. Ben wel benieuwd in wat voor kast hij woont daar in Vegas en wanneer komt Angelina een keer… Nog meer drama.
Wanneer komt seizoen twee op mtv? Kan het zo snel niet vinden op internet.
9 sept!