Je onrealistische wishlist

We hebben natuurlijk al topics waar je je wishlist of designertassen kunt delen, maar ik was wel benieuwd naar welke onrealistische materialistische dromen andere forummers hebben. Dat kan gaan van sieraden tot bijvoorbeeld bepaalde type auto’s of verblijfplaatsen.

Voor mij is dat o.m. dit horloge van Cartier. Ik vind het een heel mooi, klassiek en tijdloos model (twijfel wel tussen zilver en goud). Lijkt me zo mooi om dit te kunnen doorgeven van generatie op generatie binnen je familie. Helaas denk ik niet dat ik ooit zo rijk ga zijn dat ik 9.500 dollar kan betalen voor een horloge :frown:

6 likes

Een man en een baby. Nu.

17 likes

In Newyork wonen in een luxe huis en dat al mn vrienden en familie ook in Newyork wonen.
En dan elke dag een ander restaurant uit testen. En altijd brunchen.

15 likes

voor in de gang

een bibliotheek met kasten en bureau van eikenhout

Doe Book of Kells mij ook maar cadeau

8 likes

Ann Demeulemeester laarzen. Kom ze nooit in mijn maat tegen op ebay etc. :frowning:

http://designsbykaty.com/wp-content/uploads/2013/06/taxidermy.jpg

Kleine taxidermy collectie maar alleen van road kill of dieren die zijn overleden door ziekte/oudheid etc

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2291/2801/products/Edwardian_AT3_0828-RT_1024x1024.jpg

Chesterfieldje

2 likes

Hier vakantie vieren :heart_eyes:

8 likes

soneva jani :heart:

2 likes

<3

Je weet nooit wat voor gekke bochten het leven uit het niets kan maken

7 likes

Het horloge op de foto is niet van Patek Philippe, maar van Van Cleef & Arpels, Midnight Planétarium en kost ongeveer 200k. Dus misschien iets realistischer haha. Patek Philippe heeft ook een aantal space-achtige horloges, en degene die je denk ik bedoelt is de Sky Moon Tourbillon.

Vraagprijs meer dan 1 miljoen. Volgens mij zijn er meerdere versies en exemplaren van.
Wel teringmooi. :heart_eyes:

11 likes

Ooh prachtig! Heb je de prijzen gezien?:sweat_smile:

jazeker haha

1 like

Mercedes Benz G-class
Verblijven in cavo tango in Mykonos

Hahaha zo droog dit met dat plaatje erbij, love it. Maar weet je. Ergens op de wereld heeft zo’n vrome moslimman op zijn (denkt hij) onrealistische wishlist iemand precies zoals jij staan. :heart:

4 likes

IMG-20180802-WA0000

Een droomhuis met groot stuk grond. 2 paarden. Een roedel honden, waarvan sowieso een songdog.

2 likes

Wereldreis. Op zich realistisch genoeg maar kan niet voor de 25e keer een sabbatical nemen.

5 likes

Een serre aanbouwen + slaapkamer beneden met openslaande deuren naar de tuin.

Reizen: vietnam, indonesie, zuid afrika, canada

Auto: oude Landrover sws

Een oude camper die van buiten en binnen in nieuwstaat is

Een ibiza achtig vakantiehuisje in zuid frankrijk of spanje

Oh wacht ik kan die lijst nog wel wat onrealistischer maken;)
image
Huis op Prinseneiland in Amsterdam

Vakantiehuis in Zweden

2 likes

Nobelprijs
Heb mn speech al geschreven dat wel

En meer materialistisch:

image

Woonboerderij.

4 likes

images

2 likes

Misschien kun je die jongen met zn the secret praatjes voor ons om tips vragen;)
Hele FF een vakantiehuis!

1 like