Jonas in de wallevis
Die vannacht gevangen is
In het zoute water
Visje houd je snater
Visje houd je lachebek
Van je een, twee, drie
Zo vaak gezongen vroeger op het strand. En dan na 3 werd ik in zee gegooid. Het is een bijbelverhaal
Jonas in de wallevis
Die vannacht gevangen is
In het zoute water
Visje houd je snater
Visje houd je lachebek
Van je een, twee, drie
Zo vaak gezongen vroeger op het strand. En dan na 3 werd ik in zee gegooid. Het is een bijbelverhaal
Pinokkio inderdaad, Monstro de walvis.
Edit: waarschijnlijk wel geïnspireerd door het verhaal van Jonas in de walvis.
Wij zongen dit liedje altijd op de basisschool. Nu nog trouwens. Dat is het verhaal van Jona in de bijbel.
0 stemmers
0 stemmers
Hoe kut het ook is om verdrietig te zijn, ik kan er soms wel van genieten, om even een emotie zo hevig te voelen. Heb ook een tijdje gehad dat ik vrij weinig voelde, dus doe me liever dat verdriet maar.
Eens, toen het niet zo goed met me ging keek ik vaak zielige filmscènes op youtube om mezelf aan het huilen te maken en zo in ieder geval nog iets te kunnen voelen. Verdrietig zijn kan echt zwaar kut zijn, maar mezelf moeten dwingen om überhaupt emoties te voelen vond ik erger.
Oh jaaa lekker! In Griekenland doen ze vaak een paar frietjes in de pita gyros/souvlaki, dat vind ik echt zooo lekker
In het Duitse zwembad waar ik vroeger vaak kwam verkochten ze een hippie brötchen, was een broodje met patat ertussen haha, weet niet of dit nou iets typisch Duits is of typisch iets van dat zwembad maar lekker was het wel
0 stemmers
Wow lijkt me best lekker broodje aardappelpuree geen grap
Op vakantie naar
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
China daar hoef ik de aankomende 10 jaar niet naartoe.
Ik woon liever bij Gertje en naast een hertje
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Elke keer wanneer er nieuw haar groeit…
0 stemmers
Maar ik wil mn hele lichaam epileren met een pincet. Zo rustgevend!
Rustgevend?!? Doet teringveel pijn
Zwakkeling!
Dat sowieso