(Mijn) Vue heeft pauzes. Irritant als iedereen z’n bios gaat delen met pauzes of niet, maar dit is een keten, dus miss is er één dichtbij?
There’s more to Pride than a rainbow. That’s why we created Love Seats - a collection of IKEA loveseats inspired by the Pride flags of different 2SLGBTQ+ identities.
Welke bank vind je het leukst uitgewerkt?
Kies je dood
- Verbranden
- Verdrinken
0 stemmers
- Auto-ongeluk
- Van een heel hoog gebouw vallen
0 stemmers
Heb puur voor verdrinken gekozen omdat een auteur die langskwam op de basisschool vertelde dat je bij verdrinken allerlei kleuren ging zien en ze dat dus een mooi einde voor haar stervende hamster vond.
Dus ze heeft haar hamster zelf verdronken?
Bij brand wordt je al heeeel snel onwel door de rook en merk je dus helemaal niks van paniek/pijn/overlevingsdrang zoals naar adem willen happen enzo. Lijkt me fijner dan verdrinken.
Ja, in een pannetje. Ik weet nog goed dat ik dit thuis vertelde en mijn moeder vroeg “wat voor boeken schreef ze?”
Maar dat is niet echt verbranden dan toch? Of stik je op de brandstapel/wanneer je jezelf met wasbenzine overgiet en dat aansteekt ook voordat je verbrand?
Ik weet niet of het ook echt zo is, maar ik verwacht dat het met een walvis sneller gaat omdat het een groter dier is. Met een gorilla lijd je denk ik langer.
Nijlpaard want die zijn heel agressief dus dan is dat de snelste dood hoop ik. Walvis kan ik me niet zo goed voorstellen want die vallen niet echt mensen aan.
Wowww real life Jonah, sick
Er was een kinderprogramma waarin dat ook gebeurde echt zo fascinerend
Haha @Penny_Lane
Blijkbaar was die melding 1 min eerder dan mijn post maar ik pak m’n telefoon net pas
Ik ben verbaasd door het hoge aantal stemmen op de walvis, hoe stellen jullie je dat voor? Nijlpaarden zijn volgens mij een van de gevaarlijkste diersoorten voor mensen dus dat lijkt me dan beter/handiger haha, kut al deze woorden zijn echt niet van toepassing.
Die walvis doet me denken aan dit verhaal.
Er bestaat dus een kans dat je dit overleeft maar het lijkt me doodeng. Doe me dan maar een nijlpaard.
Ik kan altijd zo genieten van de rationale achter de keuzes voor vragen in dit topic, heerlijk.
Daarom gooi ik er nog even wat dilemma op dinsdags in, rationale dus zeer welkom
- Een permanente pisvlek in je broek
- Je houdt voor elke drol die je doorspoelt een afscheidsspeech
0 stemmers
- Je moet elke ochtend een halve liter lauw bier drinken
- Je moet elke ochtend bootcampen tussen 6 - 8
0 stemmers
- Als je een eend ziet moet je overgeven
- Je hebt een snavel in plaats van een navel
0 stemmers
- Je zingt alles wat je zegt
- Je beweegt in slow motion (stem wel normaal)
0 stemmers
"Beste Kees,
Je was de shit. Ik heb genoten van je aanwezigheid maar nu is het tijd voor de volgende stap. Ik heb gehoord dat je een goede zwemmer bent, dus hier ga je dan. Doe de groeten aan je kameraad Piet. "
Een walvis kan alleen geen mens doorslikken. Dus grote kans dat je verdrinkt en dat lijkt me echt naar
Hahahaha ik wil best wel graag een snavel in plaats van een navel
Extra accessoire mogelijkheid
Best een duister idee maar ik bedacht me net het volgende: stel dat je lastig wordt gevallen door een man, dan show je gewoon die snavel (en kwaken) en dan rent die persoon eerder verschrikt weg.
Bij een walvis denk ik gelijk aan pinokkio (of was het een ander verhaal?)