Volgens mij is het ook een pax kast inderdaad! Bij de Ikea kun je hier allerlei inzetstukken voor kopen en zou je m dus helemaal anders kunnen inrichten als je dat nog wil… Die onderdelen heten Komplement. Dus ipv roedes zou je planken en lades kunnen plaatsen, misschien bevalt de kast je dan beter? Ik denk dat deuren het wel minder rommelig maken dan een gordijn, maar snap ook dat je in jouw geval er niet zoveel in wil investeren.
ga gewoon naar een verfmengservice (zo goed als iedere bouwmarkt heeft dat) en vraag naar een specifieke RAL kleur om te mengen
https://www.ralcolor.com/
Ik denk dat deze kleuren heel mooi zijn bij een donkergroene bank!
Een groen kleed erbij zou ik denk ik iets teveel van het goede vinden en ik heb zelf iets tegen grijs in mn interieur haha maar dat is heel persoonlijk. Bij een groene bank zou ik het zelf toch bij witte/creme/poeder/roze/aardetinten houden.
Ik vind 'm prachtig en qua kleur kan het goed. Toon-op-toon zou ik niet zo snel doen met een uitgesproken kleur. En bovendien, je kunt toch retourneren als het niet mooi is?
Ik denk dat dit echt super mooi zal staan!
https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/koperkleurige-draadhanglamp-phaona-182510.htm
Zag net deze oo maison de monde en moest meteen aan dit topic denken. Wel andere kleur…
Mooi hoor!
Die lamp is echt zo mooi! I need it
Klopt, ik zat al te kijken bij H&M idd. Heb er (momenteel) het geld er niet voor (over)
Perfect voor de hond… dacht ik eerst
ik vind dat kussen er langs ook nogal aardig anus vibes hebben hoor
Heel mooi dat blauw!
Thanks! Nu nog wat bijpassende planten uitzoeken <3
Nice! Ik dacht heel even dat je een donkerblauwe wand had gebouwd met een smalle opening naar het bedgedeelte van je kamer, maar het is het werk van de spiegel.
Dat dacht ik ook Mindfuck haha
Hahaha, parkour 24/7!
Ik ga morgen waarschijnlijk een hoekbank kopen en zit te twijfelen of ik het loungegedeelte links of rechts ga zetten. Links zit het tegen een muur met raam aan en rechts zit het in de kamer zodat het meer een afscheiding wordt van de eettafel. Wat zouden jullie doen?
- Links tegen het raam
- Rechts in de woonkamer
0 stemmers
Foto?
Planten!