Die terracottakleur is heel warm, terwijl die bank een wat koelere kleur heeft. Ik vrees dat het zou vloeken!
Ik denk ook dat de bank niet zo mooi bij de muur staat.
Nee ik denk dat jullie gelijk hebben de zoektocht gaat voort
Ik heb totaal geen verstand van interieur en kleuren maar ik dacht aan donkergroen of donkerblauw bij jouw muur? Misschien is dat mooi? En zoān fluweelachtige stof?
Klinkt inderdaad mooi!
Kom ik weer met mn westwing spam:
https://www.westwing.nl/hanglamp-ray-verstelbaar-1806983.html?c=c-shine-bright3
Hij is 219 euro
Ik zit al sinds ik hier woon met deze kant van mijn woonkamer. Met alles ben ik tevreden in mn woonkamer, behalve met deze kant. Ik vind het nog erg kaal, maar weet niet hoe ik dit kan oplossen. Hebben jullie ideeƫn? Er komen nog licht grijze gordijnen voor waar je een beetje door heen kan kijken, maar ik weet niet of dat veel helpt. Het raam maakt het gewoom een groot gat haha, al lijkt het volgens mij niet zo op de foto. Ik heb al twee grote vazen maar die staan nu ergens anders. Ik hoop dat jullie nog iets leuks weten!
Dit is trouwens de andere kant, tegenover het raam.
Ziet er leuk uit! Ik denk dat de gordijnen wel veel zullen schelen. Misschien nog een radiator ombouw?
Je hebt wel een heel mooi uitzicht! Ik zit te denken aan een ombouw over de verwarming waar je evt met wat kussens een zitje kunt maken. Dan betrek je het wat meer bij de woonkamer.
Ik denk dat gordijnen echt een groot verschil zullen maken. Evt plantjes ophangen voor het raam? In zoān plantenhanger.
Je hoeft natuurlijk niet je hele raam vol te hangen maar even voor het idee!
Wauw Dankjullie! Even een andere kijk er op helpt al heel erg. Ik ga zoān ombouw even uitzoeken, zoān zithoekje lijkt me heel leuk! En van die hangplantjes ook
Op 9:10 van deze vlog vind ik een mooie ombouw voor de radiator. Denk dat dat hout ook wel gezellig in jouw woning staat!
Ik vind die verf heel mooi, maar heb jij die gekocht in Belgiƫ? Kan online het nergens vinden en ook geen verkoopadres in NL!
Volgens mij is dat Flexa in Nederland. En als mijn timmermansoog gelijk heeft, deze kleurā¦https://www.flexa.nl/nl/kleur-informatie/vol-appel-mengkleuren-collectie
Oh wat goed!! Ik had nog op flexa gezocht met die kleurcode, maar daar kon ik niks vinden maar het is dus gewoon een andere naam. Is idd zelfde kleur, top!
Ik zie dat je al geholpen bent Is inderdaad een mengkleur en die tint lijkt me identiek ja!
Je zou ook een wat grotere plant neer kunnen zetten. Dat vult de hoek ook wat meer. De gordijnen zullen al veel doen denk ik.
Is dit een pax kast? Want anders zou je er ook gewoon deuren voor kunnen kopen. Is wel prijzig, al zal zoān groot gordijn ook vrij duur zijn.
Ik heb zelf een kledingkast gemaakt en daar een gordijn voor gemaakt. Ik heb die goedkope witte gordijnroede en een gordijn van de kwantum van ā¬17 ervoor gebruikt. Heel handig
Andere ideeƫn:
- Rolgordijnen
- zelf deurtjes maken
Ik zou het rechterdeel weghalen en in het linker deel planken maken. En dan inderdaad een kant en klaar gordijn ophangen aan een roede.