Interieurtopic #3

Lichte houten tafel met ronde hoeken vind ik er wel mooi bij passen. Of een ronde tafel maar dat moet je maar net willen. Zoiets:

En dan met stoelen die iets van contrast geven omdat het anders (naar mijn idee dan haha) te veel hout wordt qua vloer en tafel. Dus daarom met metalen frame en niet een beige stof maar antraciet:

3 likes

Wij hebben deze eettafel, je kunt hem zelf nog beitsen of in de olie zetten(hebben wij gedaan)

https://www.wehkamp.nl/woood-ronde-eettafel-rhonda-xl-150-cm-215333/

1 like

Ik heb deze. Je ze hebben nu al die bladen en poten in de aanbieding bij Karwei btw :hugs: Heb zelf wat smallere zwarte pootjes eronder (lopen schuin af)

3 likes

Heb je hier een foto van? :blush:

1 like

Hij staat er niet helemaal op maar mijn keuken is op dit moment niet zo netjes haha. Wij hebben de tafel in blanke olie gezet. Je hebt ook nog een maatje kleiner(130) maar wij hebben een groot gezin dus dan is 150 wel prettig. Het is wel een grote tafel, groter dan zo op de foto lijkt

10 likes

Voor onze nieuwe woning zijn we op zoek naar een pvcvloer. Wat zijn jullie aanraders qua winkel in midden Nederland?

Wij hebben een hele goede ervaring met Laminaat2go in Amsterdam Noord. Fijne communicatie, werden nergens toe ‘gepusht’ en alles is super mooi gelegd.

1 like

Dit is waarschijnlijk voorlopig mijn woon- en eetkamer. Nog zeer kaal maar ik heb in ieder geval de belangrijkste dingen kunnen kopen. Ik had voorheen helemaal geen meubels dus het begin is er. :wink:
De woonkamer zal vooral herfstkleuren krijgen en de eetkamer winter. Slaapkamer ga ik pas in het voorjaar doen dat zal voorlopig alleen kledingrekken en een bed zijn. :stuck_out_tongue:

18 likes

Oh wat grappig ik ben ook fan van laminaat2go, ik heb ongeveer elke vloerenwinkel in Amsterdam gezien maar zij waren zooo chill. Onze vloer was ergens anders ietsje goedkoper maar we hebben het toch bij hun gekocht omdat we ze zo leuk en goed vonden :upside_down_face:

2 likes

Heeft iemand tips hoe maandverband etc mooi te bewaren in de wc?

Misschien in een leuk mandje en dat je het dan in zo’n katoenen zakje doet? Je hebt ook van die rieten mandjes bij Xenos/Casa met een deksel.

1 like

Super leuk! Ook hele mooie stoelen en bank. Ben benieuwd naar het totaalplaatje!

1 like

Ik heb voor mijn tampons een bakje bij TKMax gekocht

1 like

Ik ook. Ik zou het liefst even willen doorspoelen naar volgende week zaterdag zodat ik mijn huisje kan inrichten :grin:

2 likes

Op basis van wat ik hier en bij show je laatste aankopen voorbij zie komen, stel ik me nu zo’n interieur voor. Love it wel.

5 likes

Ik vind dit wel prachtig. Maar ik moet het helaas doen met veelal witte muren. De vorige bewoner had enkele muren grijs geverfd en die mocht ie van mij zou houden.

1 like

Ik hou van dit interieur :heart_eyes:

2 likes

Ik moest ook meteen aan jouw interieur denken ! (Hoop dat je weet wie ik ben anders is dit creepy)

Haha ik weet het niet :joy:. Ben sowieso heel slecht in namen matchen met accounts, helemaal als ze gewijzigd worden! :sob:

1 like

Vraagje

De hal van mijn huis wordt van de gang gescheiden door een klapdeur met een raam. Het is niet zo chill als je in je nakie door de gang heen loopt. Ik zat al te denken aan een standaard milky matte raamfolie, maar misschien weten jullie iets anders. Wat zouden jullie doen? De rest van mijn gang is net zo wit als op de onderstaande foto. Een blanco canvas dus.

Ik sta open voor alles.

Foto

Kiekeboe

1 like