Interieurtopic #3

Leuk hoor! ik vind het juist leuk als je verschillende stoelen bij de eettafel hebt.

4 likes

Ik ben verliefd op jouw keuken :heart_eyes:

6 likes

Ik vind de stoel heel mooi! En een supermooie keuken!

1 like

Ik weet niet, ze zijn heel erg buiten mn comfort zone zeg maar en ik baal nog steeds een beetje van onze domheid om geen 6 te kopen. Ik ga morgen eens een foto maken van de hele eethoek!

Heel leuk!! Net als je keuken :heart_eyes:
Je kan de stoeltjes ook opnieuw (laten) bekleden als ze daardoor wat beter passen, maar vind ze zo al mooi er bij

Enig idee hoeveel dat kost? Er zit nu een leren creme kleurige zitting op die er nog wel goed uit ziet en ze waren maar 20 euro samen.

1 like

Nee geen idee, hangt ook heel erg van de stof af die je kiest natuurlijk maar het is niet goedkoop. Als het zo goed past bij de rest zou ik het lekker zo laten!

1 like

Jouw huis is zo mooi groot! Denk dat je heel veel rust en warmte kan toevoegen door meerdere kleurvlakken op de muur te maken om de ruimtes met elkaar te verbinden.
Inspiratie:

Ik zou gaan voor zachte beige kleuren en op 1 plek ook een cirkelvorm toevoegen om het hoekige en harde wat te doorbreken. Op basis van de foto’s weet ik niet precies welke vorm je woonkamer heeft maar ik zou achter de hoge zwarte kast en een stuk ernaast, tegenover de bank en bij je eettafel iets doen. Dus op drie plekken

8 likes

Ik overweeg om deze plantenbak te kopen maar dat te vullen met vinylplaten :sweat_smile:

48 likes

De vorm, niet geheel op schaal :rofl:. Wat gekrast is, is een andere ruimte op muurtje.

Ik vind het zo ingewikkeld, omdat het zo’n grote ruimte is - heb ik niet perse zin om het als het kut is opnieuw te doen. Mijn muren zijn nu echt wit-wit. Wil dat eigenlijk naar een ral 9010 ofzo. Of zou dan niet meer zo nodig zijn als ik bijv andere kleuren aanbreng. Ik heb echt 0 inzicht hierin. :woman_shrugging:

Ohja en mn man heeft ineens een mening hierover, ook zo jammer.

Ja heel leuk! Dan kun je er ook lekker tussen neuzen.

1 like

Precies ik wil dat een beetje nabootsen zoals in winkels en markten. :relaxed:

1 like

Heel leuk! Je brengt me op een idee🤩

Ik vind het aanbod in woonwinkels echt saai.

Mocht iemand te veel tijd hebben of ubergoogle skills. Ik zoek een bank van zeer grove corduroy / ribstof. Kleur maakt even niks uit maar niet van de Kwantum.

Wat is je budget? En hoe grof, zoiets: Bank Stuttgart 2-zits - ribcord - ijsblauw | Leen Bakker

1 like

Bij goossens hebben ze een ribstof in hun collectie vaste stoffen. Die kun je dan op veel banken kiezen. In de winkel zelf zit ie op de Luxor (https://www.goossenswonen.nl/p/goossens-luxor-groen-stof/89882/). Weet niet of hij grof genoeg is, hij is er ook in donkerblauw en roestoranje en misschien nog een paar

1 like

Homestock heeft ook veel in rib

2 likes

Liever Max 700 maar als het perfect is 1000.

@crazyplantlady Thanks die is wel heel mooi. @Scorpiovibes kwantumbank is grappig maar kwalitatief zeer slecht.

1 like

Als je deze mooi vindt maar te duur kun je ook nog naar de Silene kijken, die is iets goedkoper en kan ook met die ribstof: https://www.goossenswonen.nl/p/goossens-silene-bruin-stof/120962/

(Deze heb ik gekocht in de 2,5 zits onlangs haha vandaar dat ik dit allemaal weet). De 10% korting geldt tot eind augustus

2 likes

Dat is ook een goede optie, dankjewel! Zit die bank erg diep (en hoe lang ben jij ongeveer?).

Ik vind alles verdomd lastig ben al zo’n 12 online woonwinkels afgeweest en nog veel zaken in Utrecht en Amersfoort maar vind zo weinig dingen leuk.

1 like