Nee joh ik vind het ook super mooi! Waar komt die lamp op de dressoir vandaan?
Kap en poot allebei van de Tuinland!
En er een kleinere variant naast hangen? Vind het echt een prachtige spiegel
Super mooie spiegel (en rest van het interieur ).
Misschien is het leuk om ernaast/erbij een happycircle op te hangen aan het plafond. Dat is een cirkel waar je een pot bij kan halen zodat je er een leuke hangplant in kan doen. Kan de ruimte ook goed breken. Je hebt hem in meerdere kleuren en in 2 maten geloof Ik. Ook kan je er ipv een bloempot een vaas of bordje in kopen zodat je er ook bloemen in kan doen of er een kaarsplateau van kan maken.
Voorbeeld:
Op haar insta staan nog veel meer voorbeelden. Je kan hem bijv. ook neerzetten etc.
Ik wil mn muren niet meer wit (of iig niet meer alles) maar weet al 4 jaar niet wat dan wel… Iemand die hier goede ideeen heeft?
Heb 1 grote ruimte voor woonkamer keuken. Waardoor alles wit zo kil is, maar ben bang dat ik t met kleur dus ook verpest (of bezig blijf).
Foto’s in spoiler, verwijder ik later weer.
Sorry voor de laatste foto, heb die hoek niet zonder hond in beeld 🥲
Zijn oude foto’s, maar vorm van kamer en de grote meubels zijn hetzelfde, dus geeft vast een beeld. Geel in keuken mag ook
Supermooi! Ik zou voor een zachte, warmere kleur gaan. Heb je zelf al een voorkeur? Je zou ook vlakken aan kunnen brengen om bepaalde gedeeltes af te bakenen.
Ongevraagd ander advies, maar ik denk dat een groot kleed bij de bank ook veel kan toevoegen!
Ik loop zelf een beetje tegen het volgende aan qua verf (en dus kleur keuze)
Verf ik alles? Wat dan kan ik me echt niet inbeelden wat mooi staat. Of inderdaad vlakken. Bij vlakken, hoe ga ik dat dan mooi krijgen qua afbakening. 🥲
Als ik alles verf, hoe betrek ik de keuken erbij?
(Ik heb nu dus verf daar met zo’n lak erover en dat is ideaal qua schoonmaken dus wil geen tegels eigenlijk)
Als ik alles verf: denk dat ik het uitsteeksel in ramen wel wit zou houden en de uitsteeksels van muur waar die balken zitten ook. Maar is een gokje?
@Dombo ja is ook het idee, maar wilde graag lichter. Maar twijfel met katten en hond of dat handig is. Normaal ligt er bij die kast een koekleed, maar die is nu ff er niet meer omdat pup wisselt en wil m niet in stukken hebben
Heeft iemand hier ervaring met van die hangstoelen in huis? Welke zijn aanraders en welke zijn helemaal kut?
Deze van de xenon vonden we wel lekker zitten en zo’n poot lijkt ons wel handiger dan in het plafond maken. Maar ben wel benieuwd naar ervaringen met andere stoelen
Oeh wat leuk die paarse muur!!
Thnx! In het echt is het nog een stuk donkerder maar op de foto valt het een beetje fel uit
Oh leuk van die barstoelen!
Super leuke grote ruimte! En lieve poes en hond!
Zoals eerder gezegd een kleed bij de bank vult al veel op denk ik. maar wat betreft muurkleur, je zou een uitgesproken kleur kunnen kiezen (hoeft niet perse fel te zijn, maar een statementkleur zoals nu bijv geel) en andere kleuren daaromheen bouwen! Thuis bij door op Instagram heeft hele mooie kleurvoorbeelden in haar highlights met kleuren die goed bij elkaar gaan. Wat je ook kan doen is de muren die je niet verft een lichte/offwhite/grijze kleur geven, zoals bijvoorbeeld bij interior junkie, die heeft de kleur cornforth white van farrow and ball in haar woonkamer. Dit willen wij ook gaan doen!
(Ik heb er een hele studie van gemaakt zoals je merkt haha)
1,5 jaar geleden hebben we nieuwe eetkamer stoelen gekocht. We hadden al een tijdje nog 2 nodig maar natuurlijk nergens meer te vinden of te koop. Wel die er op leken maar dan net even anders en dat vind ik ook niet leuk.
Zag gisteren 2 van deze retro stoeltjes op marktplaats, voor 20 euro. Weet nog niet zekee of ik ze ga houden of dat ze naar zolder gaan maar eigenlijk staan ze ook best leuk. Lastig… wat vinden jullie. Mijn tip: altijd 6 eetstoelen kopen en geen 4.
Ik vind ze leuk! Waardoor twijfel je?
Ik vind ze heel leuk!
Heel leuk! Heb je een foto van alle stoelen bij elkaar?