Interieurtopic #3

Ik was ook zo zenuwachtig! Vet veel geld en straks heb je ze verkeerd :sweat_smile:

2 likes

@FISSA Ik laatst! We hebben ze opgehangen met de kleine spijkertjes, tegen de muur. Vind ze super gaaf, zijn alleen wel kleiner dan ik verwacht had. Zal morgen een foto maken als het licht erop schijnt, hopelijk komt er wat zon :laughing:

2 likes

Wat een likje verf al wel niet kan doen. Ik heb een compleet nieuwe en grotere woonkamer voor mijn gevoel. :smiley: En bedankt voor diegene (ik weet even niet meer wie) die de verfkleur ‘Indian Spice’ hier gedeeld had. Wat een topkleur!

Before:

After:

111 likes

Wauw prachtig!

1 like

Super mooi!

1 like

Mooi en wat leuk je gele eetkamerstoelen.

3 likes

Haha thanks, maar die vind ik nu niet meer matchen met de oranje muur. Dus die krijgen weer een andere kleur :stuck_out_tongue:

2 likes

@MENDOWN bij deze een foto. Het licht was vreselijk vandaag :grimacing:

6 likes

Oh wat lief, bedankt !

Wauw super mooi!!!

2 likes

Mooi! Heb je nog een foto van de oranje muur? Welke kleur heb je daarvoor gebruikt?

1 like

Kleur is Indian Spice en gamma verf.

28 likes

Ik wilde je nog hiervoor bedanken, deze foto heeft me over de streep getrokken. Mijn muur is inmiddels ook deze kleur en ik ben er heel blij mee!

2 likes

Ja idd dankjewel @Jane idd. :smiley:

1 like

Ik heb ze voor het raam hangen aan nylon draad :grimacing:

1 like

& @Cajun-moon, graag gedaan en fijn dat jullie er zo blij mee zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik ben al een tijdje op zoek naar een wastafelmeubel van 1 m. breed, maar ik kan niks vinden wat ik mooi genoeg vind of wat binnen het budget past. Daarom heb ik nu het idee opgedaan om de GODMORGON wastafelkast (GODMORGON Kast voor wastafel met 2 lades, bruin gelazuurd essenpatroon, 100x47x58 cm - IKEA) te kopen, daar een ander blad op te plaatsen en een kom + kraan op te monteren.

Maar hoe pak ik dat aan? Heeft iemand misschien tips waar ik een mooi natuurstenen blad kan fixen die hiervoor geschikt is (liefst in Amsterdam e.o.) en andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Of tips? Ik weet even niet hoe ik moet beginnen haha.

4 likes

Ik zou eens bij een steenhouwer in de buurt langsgaan! Hebben heel veel kennis over het gebruik van oa natuursteen en leveren dat ook op maat (met evt ook uitsparing voor waskom).

2 likes

Wij hebben deze kast ook als wastafel meubel gebruikt. Wel met een houten blad van IKEA zelf. Daar hebben we een gat ingemaakt voor de afvoer van de lavabo en voor de kraan.

Belangrijk is om te kijken naar welke afvoer je kraan heeft. Wij hebben een flexibele en hebben die op een specifieke manier moeten buigen zodat hij de bovenste lade niet raakt.

Verder hangt hij al bijna 1,5 jaar aan de muur hier dus niets over te klagen anders. Er is veel plaats in de lades en de tussenschotjes die erbij zitten zijn ook handig. Die hebben we vastgezet omdat ze anders telkens omvallen of verschuiven.

2 likes

Zou iemand tips kunnen geven?
We willen de witte muur een kleur geven, maar hij loopt over in de keuken. Tot hoe ver zouden jullie schilderen? Helemaal door tot het raam? Of ergens bij die dingen die aan de muur hangen op een bepaalde manier? Ik heb echt geen idee, maar dit is niks.
Ik haal de foto’s straks weer weg.