In je eentje op vakantie

Ja rondreis! Heb de route van ik wil meer reizen aangehouden! En alleen maar in hostels geslapen! Was heel chill en prima! En met de bus gereisd en dat was ook goed te doen en goedkoop! Ik zou het heel erg aanraden!!

1 like

Oeh! Ik ga me erin verdiepen

Als je meer wil weten moet je het maar zeggen. Ik help graag iedereen hier :sunglasses:

1 like

Ik ga in september een paar dagen alleen naar Londen :slight_smile: Scheelt wel dat ik er dan al een paar dagen met anderen ben, maar vind het toch behoorlijk spannend, want is de eerste keer.

4 likes

Leuk!! Mijn allereerste keer alleen op reis was ook naar Londen! En ik bleef daarna ook een paar dagen bij vrienden daar, dus ook de mix paar dagen alleen en paar dagen met anderen. Superleuke herinnering, want dat was het begin van alles. Ik ben daarna nog sĆŗperveel alleen op reis geweest (as we speak ook het geval, haha). Veel plezier!!

1 like

Ik ben van plan om in september een week naar Sevilla te gaan, ik wil daar ook een taalcursus volgen. Is daar ooit iemand met de trein naartoe geweest? Ik wil niet perse met het vliegtuig maar ik vind niet echt een goed alternatiefā€¦

Ik heb net alle slaapplekken geboekt voor mijn reis naar Korea in oktober/november, en ik heb uiteindelijk ook de route van Ik Wil Meer Reizen aangehouden! Heb je ook Busan - Jeju - Busan met het vliegtuig gedaan? Zo ja, weet je misschien nog hoeveel je daarvoor betaald hebt en hoelang op voorhand heb je die vlucht geboekt?

2 likes

Ik ben een paar weken geleden door Frankrijk en Spanje gereisd met de trein en ben ook in Sevilla geweest. Met de trein is te doen maar het lukt helaas niet in een dag. Ik zou aanraden om de Thalys naar Parijs te nemen en vanaf daar de trein naar Barcelona (dat laatste stuk is echt een hele mooie route :heart_eyes:). Nachtje in Barcelona slapen en vanaf daar kun je doorreizen naar Sevilla (waarschijnlijk met een overstap in Madrid). Ik had een Interrail ticket maar in Frankrijk en Spanje moet je vaak ook nog een plek reserveren en die kosten kunnen ook best wel oplopen. Mocht iemand een betere/snellere route weten dan hoor ik het graag want mijn schoonfamilie woont in Zuid-Spanje en vlieg liever niet elke keer als ik daar op bezoek ga haha.

2 likes

Top, bedankt voor de tip! Ga eens zoeken.

Ik heb busan - jeju - Osaka- busan gedaan! Ik heb het voor mijn reis geboekt(2 maanden?) En betaalde voor busan - jeju denk ik 30 euro, maar kan ook afwijken hoor, misschein was het meer en leuk!!! :grin::grin:

1 like

Off topic maar ik ben benieuwd waar je een week voor een taalcursus kan! Ik had op allemaal websites gekeken maar daar zeiden ze dat je na 6 weken pas een niveau omhoog kroop dus dat 1 week geen zin had

Ik ga binnenkort een taalcursus van 2 weken volgen. Ik heb natuurlijk niet de verwachting dat ik daarna vloeiend de taal spreek want dat kan niet (ik begin vanaf 0 zeg maar) maar mij lijkt het gewoon leuk. Ik heb geboekt bij ESL.

Ja ik vond het voor gewoon leuk alleen echt veeel te duur :face_with_hand_over_mouth:

Snap ik, maar mij lijkt het wel heel leuk en iets wat ik denk ik maar een keer ga doen.

1 like

@Luzarl ja dit dus, ik wil ook boeken bij ESL. Heb ook niet de illusie dat ik vloeiend Spaans spreek daarna maar vind het wel een leuke combinatie icm vakantie daar.

1 like

Ik heb vanmorgen een week all-inclusive adult only Gran Canaria geboekt om alleen naartoe te gaan. :grimacing: Ik heb nog nooit een all-inclusive geboekt, maar ben nu echt toe aan een week op mijn reet aan het zwembad zitten met een stapel boeken. Oftewel: ik ga een week lezen, schrijven, eten, zwemmen, enā€¦ lezen, schrijven, eten, zwemmen. :wink:

Overigens ben ik nog nooit meer dan drie dagen ergens alleen op vakantie geweest, dus ben benieuwd!

18 likes

Is dat Crimecon ofzo waar je naartoe gaat? Lijkt me zo vet!

Ik vertrek zondagavond in mijn eentje met de bus naar Wenen, vind het erg spannend maar zie het wel zitten

1 like

CrimeCon ga ik ook heen, maar dit is het zusterevent, CrowdSolve! Dus ja, ik ga twee keer in een jaar naar Amerika voor misdaad. :sweat_smile: Ik ga niet alleen naar CC, wel naar CrowdSolve.

Veel plezier in Wenen!

1 like

Omgā€¦ dit wil ikā€¦

1 like

Waw, dit klinkt echt zo interessant!

1 like