Impopulaire meningen #2

En Ronnie dan?

2 likes

Is Nederhop. Ik heb al een half jaar geen Ronnie meer geluisterd. Maar ik bedoel dat slagers muziek en Nederlandse pop

2 likes

Ik vind Andre Hazes jr. echt superlekker.

:zipper_mouth_face:

1 like

Ik vind het echt irritant als mensen een groot drama maken van spoilers.
Edit: spoilers van films en series bedoel ik dus

7 likes

Ik heb echt een hekel aan van die zelf samengestelde cadeaupakketen. Bonnie geeft die vaak: douchegel, geurkaars van de Primark en thee bijvoorbeeld. In zo’n jolig tasje.

16 likes

Ahhhh ik haat het als mensen me dan 1 zakje pickwick Camille thee geven, dat is de komkommer onder de thee. Losse thee of gtfo. En idd niet in zo’n lullige cadeaumand.

Misschien moeten ze kinderen op de middelbare school lessen in sociaal wenselijk gedrag geven, waaronder een semester kado en verjaardagsfeest etiquette.

5 likes

Lof dat soort cadeaus samen stellen. Maar dan wel persoonlijke dingen niet van die standaard douchegels.

Maar als iemand bijv paarden meisje is en fan is van Marco Borsato , Dan geef ik een kussen met Marco print om je dromen op waar te maken , een paarden poster , een Penny vrienden boekje , een baal hooi en een maskertje omdat ik het anders iets te weinig vind maskertjes zijn goede opvulling.

26 likes

Ik vond zowel Lala Land als A star is born echt kut en saai

17 likes

Ik vind alles van Dr. Martens echt heel lelijk.

17 likes

Ik houd daar ook echt van :sweat_smile: je netflix pakket is wel echt eeen goeie om te onthouden :+1:

1 like

Hier ben ik het zo intens mee eens, maar eigenlijk zijn er maar weinig hippe dingen die ik leuk vindt.
Ik vind die flare ribbel leggings echt verschrikkelijk, scrunchies, ronde John Lennon zonnebrillen, zo kan ik nog wel even doorgaan

1 like

Ja op alles. Brrrr

Dit heb ik ook! Maar Dr. Martens zie ik dan toch meer als een classic die helaas hip is geworden. Net zoals dat ooit is gebeurd met Allstars, Vans en die Stan Smiths van Adidas. :stuck_out_tongue:

Op nr 1. in mijn haatlijst staan die dad-sneakers maar daar ben ik denk ik niet de enige in.

Is vast wel duidelijk maar ik vind mode dus echt stom. En fast fashion al helemaal.

6 likes

Ik vind de podcasts van Damn Honey stom.

7 likes

Allemaal? Want ik vind er een paar niet leuk maar de rest is fave.
En wat vind je er stom aan? (of vind je podcasts over dit onw sowieso stom?)

1 like

Ik vind gewone bh’s veel lekkerder zitten dan bralettes of topjes

11 likes

Ik vind ze ook niet zo leuk. Ik luister ze nog wel maar ik irriteer me wel heel vaak. De eerste paar vond ik wel goed/leuk omdat ik het toen nieuw en verfrissend vond en gewoon blij was dat er zoiets bestond. Mijn grootste ergernis is hun weinig kritische houding. Ze zijn in mijn ogen niet zo goed in staat om dingen van meerdere kanten te belichten en kritische/verdiepende vragen te stellen en ze vervallen snel in clichés. En voor mij persoonlijk is een iets meer kritische houding wel nodig om mijn mening te vormen over bepaalde zaken.

Maar voelt wel slecht eerlijk gezegd want vind het tof dat ze dit überhaupt maken.

9 likes

Ik draag zelf geen bh en ik ben echt de enige in mijn omgeving. Denk eigk dat een bh veel normaler is.

Ik ook, heb dan 2 theezakjes die met een stofje ervoor helemaal plat zijn. Daarnaast zit het dan zo los en onbeschermd in een shirtje, 1 keer bukken of inkijk en Hello Ladies!:star_struck:

2 likes