IKEA topic

3m lang, 2m hoog.

Geen deuren.

16 likes

Haha jemig wat groot allemaal! Ik ben niet zo’n kleding mens, en mn vriend ook niet echt. Daarnaast houden we ook onze huidige kledingkasten (wel naar een andere kamer), dus we hebben nog wel meer ruimte.
Ik wil denk ik vooral lades en misschien van die mandjes-lades, en verder uiteraard hangruimte. Schoenen enzo heb ik ook amper en dat gaat wss in de huidige kledingkast.

Wow, flinke kasten! Ik heb een minikastje waar ik maar de helft van gebruik :sweat_smile:

Wat voor een zakken? Ik snap geloof ik niet zo goed wat je nu precies bedoeld.
Zit er niet teveel kledij in de zak?

Kun je niet de plank een gaatje lager doen?

Ik heb er 1 in mijn stervende olijfboom gehangen en die krijgt nu wel weer nieuwe blaadjes, maar of dat toeval is of echt iets met die lamp te maken heeft weet ik niet. Toen ik er online onderzoek naar deed kwam ik wel op allerlei verbouw-je-eigen-wiet-websites, dus blijkbaar wordt hij in die markt veel gebruikt :sweat_smile:

7 likes

@Merel

Foto’s van pax kast

16 likes

Onze relatie overleefde vandaag 4 uur in de IKEA, een Besta tv-combi (en heeeel veel andere ‘handige’ spullen haha) uitzoeken, uit de stellingen halen, in de auto zien te krijgen en in de flat tillen. Benieuwd hoe het in elkaar zetten morgen verloopt :yum:

9 likes

@Oprah
Ze moeten jou echt salarisverhoging geven joh! Lijkt hier wel de Ikea helpdesk.

Je bent ook zo enthousiast, ik krijg er zelfs zin in om naar de ikea te gaan haha!

9 likes

Nee idd want die zitten zo in de deur! Plank lager gaat ook niet? Paar gaatjes, misschien dat dat helpt…

Anders moet ik eens even goed nadenken

Ik doe het graag!!! :grin:

3 likes

En 10% korting is ook mooi meegenomen he!

Nou maar echt! Ging nog lekker wat vanaf :smile:

1 like

Wat vinden jullie? Ik vind ze helemaal niet naar frikandel smaken? :sweat_smile:

Foto jaa! Ik heb hier zelf ook over zitten nadenken want meer kastruimte is wel nodig eigenlijk. Is jouw bed 1.40 breed? En welke kaste heb je gebruikt?

Wat een creatieve oplossing, echt slim

1 like

Die kastjes zijn echt super chill! Wij hebben er een kookeiland / bar van gemaakt.
3 platen laten vrezen en op 3 malmkastjes gemonteerd. WIlde voor ons huurappartement niet al te veel investeren en zo maak je de keuken veel gezelliger!

2019-01-22%2011_51_15-%F0%9D%93%A2%F0%9D%93%AE%F0%9D%93%B7%F0%9D%94%82%F0%9D%93%AA%20(%40senyavankessel)%20%E2%80%A2%20Instagram-foto's%20en%20-video's

78 likes

WOW! Ik heb je post meteen opgeslagen want dit ziet er heel handig uit.

Je moet deze foto naar de insta van IKEA NL sturen!!! :grin:

1 like

Haha zal ik eens doen, heb alleen de originele (betere kwaliteit) foto geloof ik niet meer, deze heb ik van mijn eigen insta geplukt.

1 like

Ik neig eerder naar gehaktstaaf!