Jaaa jullie kunnen nog even van m’n kennis gebruik maken!
Super lief berichtje trouwens
Jaaa jullie kunnen nog even van m’n kennis gebruik maken!
Super lief berichtje trouwens
@Reflect
Heb het doorgegeven, ze gaan kijken of er meer meldingen zijn binnengekomen.
Kan ook net zo zijn dat er een fout in de levering zit die net jij gekocht hebt.
Ik hou echt van ikea <3. 2 weken geleden in de koopjeshoek een malm kast met zo’n openklapbare spiegel bovenop (?) gekocht voor de helft van de prijs en vorige week een ALEX kastje voor minder dan de helft van de prijs. Kan ik eindelijk al mijn make-up opbergen.
Wat zijn volgens jullie eigenlijk de leukste ikea hacks?
Wij zijn ook aan het denken over de Besta als tv-meubel, maar dan wel met zo’n mooie plank er op zoals bij jou. Tips waar je die hebt gehaald? (zonder dat die heel veel €€ kost? )
Uhm geen goedkope tips hier helaas mijn plank was 150 euro, voor een 3 deurs kastje eigenlijk. Heb er een stuk afgezaagd die ik nog voor 1 los blok ga gebruiken. Denk dat je bij de bouwmarkt wel goedkopere opties hebt maar ik wilde persee het zelfde blad als de eettafel dus daardoor is die zo duur. Komt van de korting knaller uit den bosch ( niet de winkel maar de loods mag je alleen op afspraak heen moet je ff met hun contact opnemen)
Oh goeie tip, thanks!
Weet iemand wanneer de keukens meestal in de aanbieding zijn? Ik moet binnenkort onze keuken bestellen, maar je zal altijd zien dat dan net 1 dag later de boel in de aanbieding is…
En hetzelfde voor PAX-kasten, daar zou een beetje korting ook wel welkom zijn
Kun je een brimnes klerenkast ook aanpassen met extra legplanken of zijn die er niet?
Weet er iemand of je ook een ophangsysteem krijgt wanneer je een besta tvmeubel zelf ontwerpt? Ik zag op de website namelijk dat er bij de besta tvmeubels altijd een systeem bij werd geleverd om hem op te hangen, maar ik had die van ons zelf op de pc daar “ontworpen” en daar zat geen systeem bij zag ik thuis
Neen helaas
Rails zijn altijd los!
Weet iemand of er ook een systeem verkrijgbaar is waar je een wasmachine in kunt bergen? Wij hebben onze waskamer nodig voor iets anders en wilken tegen de wand graag een kastensysteem waar alles achter kan. Klinkt misschien wat vaag?
het enige wat we daarvoor hebben is LILLÅNGEN.
Ook daar zit het machine dan niet achter een deurtje, zoiets verkopen we niet.
Maar je zou eens kunnen kijken op internet of er hacks zijn.
Weet niet of het wasmachine eventueel in een METOD kast past.
Iemand vroeg laatst naar IKEA hacks.
Ik heb besta als tv kast, maar dan met houten deurtjes waar ik knopjes op heb gezet. En heb pootjes gelast voor eronder en zwart gespoten.
Thank you!
Ik ga op zeer korte termijn ook een PAX kast kopen en ben er enigzins zenuwachtig voor. Is wel de bedoeling dat ik die voor de rest van mijn leven ga gebruiken dus moet hem wel in de goede maten enzo kopen (al bedenk ik me nu pas dat de indeling natuurlijk altijd nog anders kan ). Ik zit nu te denken aan 2 of 2,5 meter en dan gewoon de hoogste maat, is wel samen met mijn vriend trouwens anders is het wel bizar groot haha.
Is de nieuwe collectie van Ikea er trouwens al, of wanneer komt die? Ik ben niet zo heel erg op de hoogte
Ik heb 5 meter voor mezelf
Met een zeer doordachte indeling, waar ik elke dag nog bij denk: hoe goed is deze kast wel georganiseerd??
En alles heb ik dan weggelegd volgens de Konmari methode.
Zou het vroeger echt niet durven zeggen maar ben wel trots op mijn kleerkast project
Heb je er een foto van? Ik krijg 3,5 meter met z’n tweeën, maar de indeling vind ik lastig, ik wil eigenlijk veel lades, maar boven in de kast kan dat natuurlijk niet, en je moet ook nog wel weer hangruimte hebben, dan valt het uiteindelijk toch weer tegen hoeveel lades je krijgt.
Fotoooooo