Heeft iemand ervaring met interieuradvies? @Shaaar ik las dat jij het gedaan hebt. Had je de basis of de uitgebreide en vond je het fijn?
Ik heb straks een kamer die ik best lastig in te delen vind en aangezien 80% van mij meubels van Ikea komt, leek het me wel een goed idee.
Ik had hem gratis tijdens zo’n gratis middag en vond hem heel fijn. We waren zelf al erg bezig geweest met welke stijl, maar ze gaf hele goede tips voor de indeling waar wij nog niet bij stil hadden gestaan. Zaken als looprichting, optimaal gebruik van het licht, werken met vormen en texturen. Uiteindelijk was het voor ons niet heel waardevol omdat ze de meubels die we bij wilden kopen niet bij ikea hadden, maar het was wel erg leuk. Ze kennen ook alle eigen meubels en kunnen goed aangeven wat je er verder nog mee kunt. Als je het geld kan missen zou ik het zo doen!
Oh wat leuk om te horen! De dingen die je noemt zijn inderdaad waar ik zelf niet zo uit kom. Dankjewel! En als ik geweest ben laat ik hier wel weten hoe ik het vond!
Ik woon in een Ikea showroom, maar dan een soort Nailed It-versie. Wel alle meubels, maar niet de duizend perfect passende accessoires die het afmaken. En dan niet de mooie meubels die niet echt de typische Ikea look hebben maar er stiekem best heel goed uit zien, maar de Malm, Kallax en Brimnes kopstukken. Gelukkig ben ik er zelf tevreden mee.
Ik dacht even dat je 236 kasten in je huis hebt staan
Wow knap hoor!! Goed gedaan
Vraagje: de malm nachtkastjes zijn er in diverse kleuren maar er staat op de site dat de zwart bruine versie niet te bestellen valt. Hmm… komt dat wel weer of moet je hem dan per se in de winkel halen? #thanks4help
Ik zag deze mand dacht ik een tijd geleden in dit topic voorbij komen omdat mensen dit zochten. In Barendrecht hebben ze deze iig!
Wij hebben een huis gekocht met een IKEA keuken. De vaatwasser zit er echt raar ingebouwd en lekt (op mijn houten vloer ).
Is het een oude keuken? Is de vaatwasser ook van Ikea? Heb je al gevraagd of dit nog onder de garantie valt?
Ik zei het hierboven ook al, maar ik heb echt supergoede ervaringen met de klantenservice van Ikea, de vaatwasser met een defect dat ik waarschijnlijk zelf gemaakt had werd bij mij thuis gerepareerd, ik had eens een bank waarvan de armleuning was ingezakt (omdat twee mensen erop laten staan toch net wat teveel was), toen ik Ikea belde en zei dat ik niet de mogelijkheid had langs te komen met die bank kwam er een monteur de bank repareren aan huis, allemaal gratis en zonder morren.
Heb in 2011 een bank gekocht bij Ikea. Nu voel ik dat de bank niet lekker zit. Dat je het hout voelt als je gaat zitten. Ikzelf denk dat dit normaal is en ik gewoon een nieuwe bank moet. Maar een vriend zei dat Ikea 10 jaar garantie geeft. Zou dit daar onder vallen?
Ik zou eens bellen, nee heb je, ja kun je krijgen?
Zijn de messenslijpers van Ikea goed? Of kan ik toch beter in een duurdere set investeren? Ik heb ook niet de goedkoopste messen dus die wil ik liever niet verprutsen.
Ik zou ze dan liever laten slijpen bij een kookwinkel, het is wat duurder dan het zelf doen, maar dan gaat het wel goed. Ik heb al zo vaak messen gezien die zijn verpest doordat mensen er zelf mee gingen klooien, dat zou zonde zijn!
Ja, dat weten we dus allemaal niet precies. Maar ga nu wel contact opnemen met IKEA. Er zit een Whirlpool vaatwasser in, maar dat staat er ook op. Dus misschien is dit dan ook wel een zelf ingebouwde vaatwasser van de vorige bewoners… We echt hebben geen idee haha.
Er zijn hier wel meer mensen die een symfonisk hebben toch (iig @VickyViolence & @macklemore) ? Hoe krijg ik het voor elkaar dat dat ding het geluid van mijn browser (chrome) afspeelt? Ik heb een macbook, als ik hem als speaker kies via airplay doet hij niks. Heb er weinig aan als ik er geen netflix mee kan kijken… Heb ook geen tv verder, alleen mijn laptopje verbonden met beamer.
Heb overigens ook al gegoogled, maar behalve dat een hele hoop mensen om een extension voor chrome vragen helaas nog niks kunnen vinden.
Ik wil dit ook heel graag instellen en ik heb ook wat gegoogeld maar daar kan uit dat dat niet kan… wel met een programma ofzo maar dan zit er een lichte vertraging in dus dan loopt het geluid niet synchroon met het beeld. Dus als mensen hier de oplossing hebben, zonder bridge ofzo, dan ben ik heel benieuwd
Ik snap er zelf ook geen kut van, vond het installatieproces verschrikkelijk. Zo claimde de site dat ik al een account had op het ingegeven e-mailadres, tot ik de taal van NL naar EN switchte, toen kreeg ik een geheel andere foutmelding (waar ik gelukkig wél iets mee kon).
Normaal ben ik heel tevreden van Ikea’s handleidingen (ja echt!! haha) dus ik vind het verbazend dat ze met Sonos in zee zijn gegaan. Dat switchen tussen apps/bediening wordt ook zo onnodig moeilijk gemaakt.
Iemand aanwezig die bij Ikea werkt?
104.138.49
Enig idee of en wanneer deze weer voorradig is? Staat bij dat ie alleen beschikbaar is in de winkel, maar in geen enkel filiaal voorradig.
Helaas gaat ie uit het assortiment.
Ik wilde dit ding er in zetten
Mijn aandenken uit Disneyland haha, maar die eendjes zijn heel kwetsbaar en dat vertrouw ik niet met mijn katten. Al helemaal naar Dordrecht geweest om hem bij een professional te laten repareren (woon zelf in Drenthe). Durf hem echt niet meer zo neer te zetten.
In Duitsland nog wel leverbaar via online bestellen, maar niet in de winkel verkrijgbaar. Duitsland verzendt niet naar Nederland en ook niet naar andere filialen.
Moet dus helaas naar iets anders zoeken.
Er was hier iemand die bij Ikea werkte toch? Weet diegene toevallig wanneer er weer een PAX korting komt of voor het kast- interieur?