IKEA topic

Ik woon wel in de buurt, wil je wel helpen.

Ja tuurlijk. Geen probleem. Ik ga morgen avond voor je kijken of ze hem hebben. Ik laat het je weten!

Als het opgestuurd moet worden, kunnen we ook bij een ander filiaal kijken voor je toch? :blush:

Goed dat je het zegt, anders had ik me morgen stiekem toch rot gezocht in een andere Ikea :sweat_smile:

Ze hebben hem hier op voorraad. Heb hem voor je meegenomen. Denk alleen dat een brievenbus pakketje niet gaat passen, maar zal thuis even kijken.
Wil je mij even een privé berichtje sturen?

Heeft iemand ervaring met de ‘hack’ van het godmorgon wastafelkastje in combinatie met die houten ‘planken’ erop? Ik denk eraan om deze in onze badkamer te plaatsen, de DIY’s zien er makkelijk uit, maar ik weet dat schijn bedriegt in dit soort gevallen, dus ben benieuwd of er hier ervaring is!

Bedoel je deze?

Is behoorlijk makkelijk. Als je een boor en decoupeerzaag hebt en goed leest ben je er zo klaar mee. Ik vond boren in onze tegelwand nog de grootste uitdaging. Zou als het om deze gaat wel kijken of je een kraan kan vinden waarvan je het bovendeel kan draaien. Deze kraan werd geadviseerd, maar hij kan niet draaien, dat is wel jammer.

3 likes

Ja deze bedoel ik idd! Wij willen/hebben alleen een rechthoekige wastafel dus gaan voor 1 maatje groter als dat kan. Ziet er wel netjes uit! Oke, goed om te horen dat het meevalt.

1 like

Er zijn op youtube ook aardige wat montage filmpjes trouwens! Die vond ik ook wel fijn aangezien je natuurlijk ook de kraan moet verwijderen en weer installeren.

1 like

Mijn vriend en ik gaan vandaag kijken voor een paxkast. Ik ben benieuwd of we eruit komen. Ik heb er wel heel veel zin in, hij niet :stuck_out_tongue:

Mijn vriend vond het juist helemaal fantastisch om de kast te bedenken en in te delen! HEt in elkaar zetten vond ‘ie nogal tegenvallen.

1 like

Ik ben onderweg naar IKEA voor vergelijkend warenonderzoek. Ga oa naar laminaat kijken, iemand daar ervaring mee? PrÀrie heet het geloof ik

Ik heb ervaring met golv laminaat van Ikea. Ligt hier door het hele huis. Zeer tevreden.

Edit. Neem vooral een aantal kleurstaaltjes mee. Is echt ideaal!

1 like

M’n vriend heeft TUNDRA in z’n huis liggen. Zelfs na lekkage ziet dat er nog netjes uit.

1 like

Ik heb tundra ook gehad. Lag wel aardig maar het leggen zelf vond ik echt een crime :sweat_smile:

1 like

Ja ik twijfel tussen golv en prÀrie eiken. Golv is iets dikker en 15 jaar garantie, maar of je die 1 mm echt merkt (woon alleen)

Wat voor nachtkastje hebben jullie?

Vikhammer!

1 like

Awh balen zeg! Bij m’n vriend ligt het er nog niet zo lang. Ik was verbaasd dat het na de lekkage er nog zo mooi uitzag, dus ik ging er eigenlijk wel vanuit dat het wel flink wat jaren mee zou gaan.

Iemand die de adventkalender heeft gekocht en al weet wat voor waarde de cadeaubonnen hebben? Ik ga morgen die kant op een heb er 1 gekocht, ben heel benieuwd wat er in zit!