Ik zie trouwens wel een gat in de markt: marketingadvies en marktonderzoek voor ik vertrek stellen.
Wie kijkt?
♀️
Lijkt een veelbelovende aflevering te worden… Zag ook alvast twee RGK’s in beeld.
Wat een typisch Amsterdams yuppengezin.
En dan zo’n bouwval kopen en zelf niets kunnen
Zooo naïef!
Wel +1 dat ze nu gaan en niet als de kids 10 zijn.
Wel n lekkere vent tho
Doe mij ook dat uitzicht joe
Hahaha eerst die uitspraak over dat krappe budget en dan die krekelgeluiden erin gemonteerd. Laf it.
Lekker ingepakt ook, al die spullen
Ze spreken allebei goed Spaans zeg!
Die vent lijkt alleen wel tien jaar ouder in een jaar
Jammer dat er zo weinig drama was.
Ben wel heel benieuwd of ze hiermee genoeg kunnen verdienen om rond te komen.
Ze hebben er wel echt iets moois van gemaakt
Ik kon niet un-seen hoeveel die man op Mark van Bommel (heet die voetballer zo? ben niet zo into it) leek. Dat heeft me heel de aflevering afgeleid.
Vonden wij ook!!! heb altijd een hele app conversatie met m’n nichtje die ook kijkt met dr man.
Ja erg he, ik hoop dan altijd stiekem dat het keihard misgaat en ze terug moeten met hoogblonde kinderen Beer en Mees oid, maar ze hebben natuurlijk altijd zo fucking veel geld dat het altijd wel goedkomt.
Ik vond het een saaie aflevering, dacht elke keer: wanneer gaat het fout? En ze konden zelfs ineens vloeiend Spaans?? En ik heb lang gedacht dat dat kleinere kindje een meisje was.
Ik heb het zojuist terug gekeken. Ik vind het wel echt een super mooi huis geworden! Ik lees op de website van ik vertrek dat ze nog meer gaan uitbreiden!
Ik kijk dit nu maar oooh mijn god die vent die eerst een antenne kapot rijdt (Jaaa die was al krom), dan een plantenpot kapot laat vallen en dan die kastdeur ook. Ik zou zo boos worden
Maar goed, hij heeft wel net duizenden kilometers gereden om jouw spullen te vervoeren toch?
Ik vond het ook een saaie aflevering qua drama… blijkbaar leef ik daar teveel voor
Nog niet gegroeid als ik vertrek-kijker wellicht?
(ik houd ook van dingen die mis gaan en drama in Ik Verrek hoor)