Ik vertrek

Dat hoop ik van mezelf ook altijd haha. Ben er serieus mee aan het oefenen dat het niet zooo erg wordt :sweat_smile:

1 like

Aah, sneu :frowning: het was ook wel een risico met die financiering

Die burgemeester deed dat dus ook alleen voor de camera.
Vind het verder ook verschrikkelijk, zo veel sneeuw. Niks voor mij.

Aaaah gossie

Soms vraag ik het tijdens vakantie ook wel eens aan andere Nederlanders. Of ze kunnen horen waar we vandaan komen. Sommigen denken soms ook wel dat ik dan uit Den Haag kom, terwijl ik toch een echte Groninger ben :joy:

Ook wel weer mooi hoe ze zei dat ā€œde zenuwen haar de strot uit komenā€ :laughing:

Wel sneu hoe t nu loopt. Ze hebben echt letterlijk niks kunnen doenā€¦ :slightly_frowning_face:

Maar 10 jaar voor voorbereidingā€¦ Dan had je hier toch ook rekening mee kunnen houden?

3 likes

Ik vind het wel typisch die omslag bij die gemeente. Maar ook wel typisch dat ze het eerst hebben hoe alles in Nederland ze tegenwerkte en ze nu zeggen jaaa in Nederland was het allemaal goed geregeld.

5 likes

Ik zeg bij alles hardop 10 JAAR VOORBEREID?
Paar details over t hoofd gezien dan :grimacing:

1 like

Ja haha, dit is altijd zo!

1 like

Ze zijn bijna net zo snel terug als die twee vrouwen die hun viskraam hadden verkocht en naar Spanje vertrokken :sweat_smile:
Dat duurde maar twee weken hahaha

7 likes

Best sneu idd hoe het nu loopt. Sta je dan tussen de fietsen en met je pakketjes :see_no_evil:

Gelukkig heeft ie zn humor nog.

Geen idee of er vraag naar is maar we gaan gewoon beginnen :see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

8 likes

Tof dat ze een nieuwe uitdaging hebben gevonden!

1 like

Ik kan niks vinden over het floatcentrumā€¦

Ik ook nietā€¦

Mā€™n vriend vond net iets over floatcentrum Gieten ofzo. Dat was ook aan hun naam gekoppeld zei hij.

Hier is een updateā€¦ Pand in Roden ging niet door, nu proberen ze het in Gieten. En iedereen de schuld geven, behalve zichzelfā€¦

5 likes

Ze doen nu eigenlijk nog niets dus.

Maar ik vraag me wel af, hebben ze dan zelf helemaal geen geld? Ze hadden volgens mij de fietsenwinkel en hun bovenwoning verkocht

Ik denk dat ze een groot deel van dat geld gebruikt hebben voor in Noorwegen

1 like