We mogen weer! Vanaf volgende week maandag om 21.30. If I tellll youuuuuuu that I luv joeeeeeeeee
Heeeerlijk. Wel jammer op maandag. Eerst was het op vrijdag en ging ik altijd met m’n vader heeeelemaal stuk. Lekker alles afzeiken en schuddebuiken van het lachen
Komt Wally terug?
Hij zat wel in het voorstukje!
Yesss!
Nog steeds Renee le Blanc niet in het wild gespot. Echt vet jammer, want ga sowieso een selfie vragen dan. Puur omdat ik weet dat mijn vader daar helemaal stuk om gaat en mijn moeder dr eigen dan afvraagt waar ze in godsnaam mee is getrouwd en wat voor kind ze in vredesnaam op de wereld heeft gezet
Vanavond is het zover!!!
Zin innnn, alleen vind het wel echt een stomme avond. Liever op vrijdag of zondag met een wijntje erbij haha!
Ja same
Hallo we kunnen onze week starten met René le Blanc!!! Dan kan de rest van de dagen toch niet meer stuk
Ga stuk, mijn vader en ik zitten nu al weer met rene le blanc gifjes te communiceren
Doa goan ver weer
Hahahahaha ja als ik mezelf 100x google en daarna de eerste letter intik, dan is mijn naam ook het eerste resultaat
Hahaha ook echt een mok met Jolanda erop
Een tattoo
Wat een fucking lelijke prijs. Meteen 30 veren in zn reet
Rutger ziet er standaard uit alsof hij net al zijn verstandskiezen heeft laten trekken
We hebben met de buren een groepsapp speciaal voor dit programma. Elke keer als Renee zijn eigen naam noemt drinken we een shotje dus we zijn goed aan het turven voor komend weekend hahah
Dan ben je halverwege de aflevering al ladderzat joh
Kater is gegarandeerd dus