Deze kinderen van 14…
Hahahahaha “ja goddomme!”
Zou René echt denken dat dat vliegtuig speciaal voor dat bord daar cirkelt? Is heeeel stomme humor… toch, toch?
Ik hoop dat dat zijn domme humor is. Zou wel echt diep triest zijn als hij dat echt denkt
Mijn vader vindt dit programma dus ook echt hilarisch en soms krijst hij ineens heel hard door het huis ‘if I tell you that I LUUUUUUUUUVVVVV youuuuu’ Mijn broertje en ik gaan proberen om voor zijn verjaardag een videoboodschap van Rene te fixen hahahaha
Hahaha dat zou fantastisch zijn. Dit moet lukken bij hem zou je denken
Heb al een site gevonden waar je dat kan aanvragen, maar die site ziet er niet mega profi uit. En Reneeke vraagt er verdomme nog €49 voor ook hahaha
Onze Dutch Engelbert durft maar hahah even €49 aftikken… maar ja oké hij is wel bijna een A artiest dan natuurlijk
Maar dan heb je ook wat he
‘Het echte levenslied heb je niet meer, ja ik dan, Danny de Munk en Tino Martin en dan heb je het wel gehad’
Hahahahahaha die Gio en zijn songteksten. Kind het ook net een haar op z’n zak hoor
Hahaha Reneeke toch, ster van de show hoor. Blijf lachen
Zin om te gaan?
OMG DIT IS OP M’N VERJAARDAG! Toeval bestaat niet! Kan René me in real life feliciteren
Omg gaaaa!
Alweer de laatste aflevering vandaag. Maar er komt een tweede seizoen aan!!
Ik kan nu al niet wachten, nog meer Rene Le Blanc op tv!
Ik vind het wel een beetje sneu voor sommige andere deelnemers, sommige zitten echt maar in een aflevering. Hoop dat het volgend seizoen iets eerlijker verdeeld is qua zendtijd
Haha precies die danio ofzo zie je nauwelijks en die gio vorige week voor het eerst. Maar hoe meer leedvermaak, hoe meer zendtijd en dus rene en rutger het meeste zendtijd haha
Gaat wel leeg voelen komende vrijdagavonden hoor. Val in een zwart gat denk ik
Ik dacht al: waar ken ik die Gio van? Maar dat nieuwe liedje van hem stond op TikTok. En als ik dan over je kont wrijf
Ik vind het ergens wel aandoenlijk dat die zangers helemaal blij met 30.000 views zijn.