Ik ga kijken of ik hem nog heb. maybe kan ik hem uploaden en hier plaatsen.
Maar is die Said nou serieus zo enthousiast ? Of is het een act? Ik weet het echt niet. Mijn vriend en ik gaan helemaal stuk steeds. Wat een geweldige kerel is dat. Helemaal idolaat van Wally
Hahahahahahaha stuk, hij reageert al. Heb jij zelf een tekst gestuurd of heb je wally laten freestylen?
Hij heeft zelf wat bedacht.
Hahaha laten freestylen, ga stuk. Ik vind hem ook zo aandoenlijk. Waarom ben ik nog niet jarig
Ik heb gezegd dat ik ga doneren (maak wel een euro over ofzođ). Heb jij eerst gedoneerd @Whitecactus of kreeg je het filmpje gewoon?
Kreeg het filmpje gewoon.
Nou Wally is niet heel snel, nog geen filmpje ontvangen đ„Č
Ik heb voor je gekeken, in mijn mailbox kon ik het filmpje van rene le blanc niet vinden. heb aan mij pa gevraagd of ie het filmpje nog heeft. zo ja dan ga ik hem voor je uploaden (in een prive linkje)
Hahahahaha wat top dit, stuur deze wel als wally er geen stuurt. Vind het ook zo lullig om die arme man nog een bericht te sturenđ
Ik heb Wally ook een bericht gestuurd maar denk dat hij overladen wordt met berichten.
@PinkNurdy haha dit is fantastisch!
Geen idee, maar love hem!
wally is ook by far mijn favo
Haha RenĂ© RenĂ© RenĂ©. Zo vol van zichzelf I canât
Edit; o neeee Ivana en Rutger
Jaaa sneu he de breakup
Die twee kinderen ook aan de deur. Gewoon omdat ze dat hilarisch vinden en Rene maar denken dat ze oprecht fan zijn
Ja René zou de opa van Rutger ook moeten hebben haha
Hahaha als ik aan het woord ben moet jij je waffel houden