Hahahaha heeft gewoon danseressen geregeld die gio
Maar echt wat iemand al zei, Gio is de jongste maar veruit de meest volwassene van het stel
Wat een schatje is Gio!
Kunnen ze Said niet zijn eigen show geven. Heeeerlijk
Die oma van rutger😂
Ga helemaal stuk hier. ‘Heb jij het verschil gehoord?’ ‘Nee’
Yesss meer Said!
Ik heb een videoboodschap voor mijn vriend laten inspreken voor zijn verjaardag door de echte Wally mckey.
Ik kan je vertellen… prachtig! Hahaha
Hij deed er alles aan om aan een rookbom te komen… maar mochten niet meer verkocht worden vanwege het vuurwerk verbod.
Hahahah wat vet! Dit is toch fantastisch moest je hier net als bij René le Blanc ook zoveel voor betalen?
René reageerde niet eens. Wally vroeg er geen geld voor. Hij vroeg alleen een donatie te doen aan een kasteel voor onderhoud. Bedrag stond vrij.
Hahahah dit is geniaal
Omg had dit moeten weten. Wou voor m’n vader een videoboodschap van Rene maar hij was te arrogant om te reageren Wally was ook een goeie geweest
OMG MIJN BROERTJE IS BIJNA JARIG. Hahahahah ik ga dit ook doen. Hoe heb je dat geregeld?
Via Facebook Messenger. Hij vondt het het beste cadeau ooit… samen hebben we uren liggen huilen van het lachen.
Oh myyyyy dit brengt mij ook op ideeën.
Aaah wat lief eigenlijk
Ik heb hem een berichtje gestuurd via facebook, ben benieuwd😂
ik heb een verjaardagsvideoboodschap gekregen van rene le blanc. onwijs algemeen maar hilarisch
Geheel gratis, was via het management
Omg meen je. Mijn broertje en ik hebben hem gemaild en nul reactie. Via zo’n site vroeg hij €50
hij vraagt er nu 50 euro voor. wat erg